Håvard ///M3 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Skal bestille endel deler fra Koed nå, bla et bilstein pss9 sett. Hva slags priser er det dere har sett på de, altså til e36 m3? Tror jeg har fått en ganske grei pris, men har ikke saumfart nettet etter andre priser. 1099,- exc moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 1099? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 litt off topic her nå men har selv vurdert og bestille noen deler fra koed, men jeg lurte på om det tar lang tid før man får varer derifra? har hørt det ikke var så bra å bestile derifra. noen som har noen erfaringer med koed? Håvard ///M3 beklager at jeg brukte tråden din til å spørre. MVH Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 1099? Ja, er ikke det en grei pris? *ønske* Jeg glemte et 9 tall.. Altså 10999,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 litt off topic her nå men har selv vurdert og bestille noen deler fra koed, men jeg lurte på om det tar lang tid før man får varer derifra? har hørt det ikke var så bra å bestile derifra. noen som har noen erfaringer med koed?Håvard ///M3 beklager at jeg brukte tråden din til å spørre. MVH Stian Det er helt i orden kongstian87 Jeg har ikke noe galt å si om Koed ang frakt hvertfall. De er stort sett veldig kjappe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 1099? Ja, er ikke det en grei pris? *ønske* Jeg glemte et 9 tall.. Altså 10999,- Jeg synest det virker som en ok pris. Havner vel på ca.16.000,- med frakt og mva da eller? (Regnet om kronekursen,la til 25% og 800Kr i frakt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Har ikke BMWCCN medlemmer 15% rabatt hos Autotrio? De selger jo PSS9.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen S. Andersen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Settet koster på AutoTrio kr. 18660 + mva, minus 15% rabatt. Altså 19826 ink mva, med rabatt trukket fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 viss du får 2 sett billigere enn om du kjøper 1 så er jeg med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 11000kr er ikke en gal pris nei. Med moms blir det jo selvsagt litt mer da. Sjekk evt på www.turnermotorsport.com , jeg fant mitt kit billigst der. Hvis du kan få sendt det fra statene som "gift" eller med en proforma invoice på 200@, så er jo saken grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 litt off topic her nå men har selv vurdert og bestille noen deler fra koed, men jeg lurte på om det tar lang tid før man får varer derifra? har hørt det ikke var så bra å bestile derifra. noen som har noen erfaringer med koed? Har bestilt 1 gong fra Koed...det var ei vare dei måtte spesialbestille frå Tyskland, den vart ei veke forsinka frå Tyskland til Koed, men det var tross alt ikkje Koed sin feil...i tillegg sendte dei meg mail så fort dei fekk vete om det. 2 dagar etter at varene vart sendt var dei komme til Oslo, men Posten presterte faktisk å bruke FEM dagar frå Oslo til Sogn... At Posten er trege er ikkje Koed sin feil, så alt i alt vil eg sei meg veldig fornøydd med både levering og service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 11000kr er ikke en gal pris nei. Med moms blir det jo selvsagt litt mer da. Sjekk evt på www.turnermotorsport.com , jeg fant mitt kit billigst der.Hvis du kan få sendt det fra statene som "gift" eller med en proforma invoice på 200@, så er jo saken grei Om du da hadde vært like uheldig som meg da jeg bestilte fra Sandtler (begge bakdemperne var kaputt) så hadde det blitt en drøy og langtrekkende affære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 1099? Ja, er ikke det en grei pris? *ønske* Jeg glemte et 9 tall.. Altså 10999,- Jeg synest det virker som en ok pris. Havner vel på ca.16.000,- med frakt og mva da eller? (Regnet om kronekursen,la til 25% og 800Kr i frakt) Det ble ikke mere enn 398 i frakt, selv med endel andre deler i tillegg, så det er ikke ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 11000kr er ikke en gal pris nei. Med moms blir det jo selvsagt litt mer da. Sjekk evt på www.turnermotorsport.com , jeg fant mitt kit billigst der.Hvis du kan få sendt det fra statene som "gift" eller med en proforma invoice på 200@, så er jo saken grei Åssen blir det med garanti å slik da? Hva om noe skjer som ikke skal skje, må jeg da sende tilbake til de? Fikk du sendt det som gift? Og hva er en proforma invoice på 200@? Mye spørsmål...heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Livstidsgaranti fra Bilstein i Tyskland. Snakket med en av ingeniørene der nede, ingen problemer med det nei. TÜV-papirer får du også sendt på mail derfra. Proforma invoice brukes som regel når noe skal verdisettes fordi det skal tolles over grensa. Men sier du "proforma" invoice, så lager man vel en faktura som ikke har nøyaktig samme pris som det regninga kom på. Hvis man sier til en amerikaner hva den norske "sales tax" er på i prosent, og at det også er 30-60$ gebyr for fortollingen, så pleier de å være behjelpelige. Der borte er de vel vant til 4-5% i noen griske stater... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå