Gå til innhold

Ektralys ?!!? eller ikke !

Champ
 Share

Anbefalte innlegg

om vinteren hadde det vært godt med noen skikkelige ekstralys har på høstmørke veier her i nord, men jeg kan liksom ikek se for meg en BMW med 1000 metere montert !! finnes det noen ekstralys som kan monteres lett og som ikke vil ødelegge hele utseendet på en BMW, og finnes det i det hele tatt noen lys som vil ta seg bra ut i fronten på en BMW uten å ødelegge det typiske BMW "looken" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv montert et sett Hella FF200 bak grillen på min E36. iDisse er små og greie å montere, og finnes også i xenon hvis du har penger til det...

Var ikke helt fornøyd med fjernlyset fra mine FK Angeleyes, så måtte finne på noe. Trengte ikke en gang lage monteringshull, da det allerede var der orginalt.

dsc00184hs3.jpg

Sorry for dårlig bilde, men det er tatt med mobilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke ha xenon , jeg har ikke lyktespylere på bilen min.

kanskje se på en løsning med et rack med slike små lys eller noen som kan festes via skiltplaten og som er lette og ta av om sommeren, hvis jeg rekker å ta dem av i løpet av den korte sommeren vi har her :-)

Ollilur: ser ut som det er en kontakt på de lysene du la ved bilde av , stemmer det ? hvordan kobles disse lysene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en rød e36 i byen med m3 front og tusenmetere montert og det ser faktisk helt hinsides forjævlig ut. Nesten så jeg velger å kræsje i mørket framfor å kjøre rundt med noe som ødelegger bilen på en slik graverende måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke ha xenon , jeg har ikke lyktespylere på bilen min.

kanskje se på en løsning med et rack med slike små lys eller noen som kan festes via skiltplaten og som er lette og ta av om sommeren, hvis jeg rekker å ta dem av i løpet av den korte sommeren vi har her :-)

Ollilur: ser ut som det er en kontakt på de lysene du la ved bilde av , stemmer det ? hvordan kobles disse lysene ?

æ vet ikke på akkurat det der, men som regel er det en komplett pakke med ledninger, relee og alt du trenger for å montere dette på bilen, samt en bruksanvsining for hvor kablene skal strekkes.

en venn av mæ har noe av samme typen av dette, han fikk kabler og alt med, følte bruksanvisning og strekte de forskjellige kablene, han sier at det er kjempe enkelt. og ja det er en kontakt med.

fåes også i xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...