Champ Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 om vinteren hadde det vært godt med noen skikkelige ekstralys har på høstmørke veier her i nord, men jeg kan liksom ikek se for meg en BMW med 1000 metere montert !! finnes det noen ekstralys som kan monteres lett og som ikke vil ødelegge hele utseendet på en BMW, og finnes det i det hele tatt noen lys som vil ta seg bra ut i fronten på en BMW uten å ødelegge det typiske BMW "looken" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Trodde de var sikkelig streng på Ekstralys i tromsø for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 pfffft heh men de svarte veiene kombinert med regn og våte veier er helt for jævlig å kjøre med dårlige lys på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hei. kjøp dæ noen innen denne duren, ser bra ut på bil, å ikke for stort:) 1 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=2946078 2 http://www.autozpider.no/lysrampe_med_4_lykter/cms/156 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hvorfor ikke gå for xenon da....får mye bedre lys av det http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 hvorfor ikke gå for xenon da....får mye bedre lys av det http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop eller xenon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjeagle Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Har selv montert et sett Hella FF200 bak grillen på min E36. iDisse er små og greie å montere, og finnes også i xenon hvis du har penger til det... Var ikke helt fornøyd med fjernlyset fra mine FK Angeleyes, så måtte finne på noe. Trengte ikke en gang lage monteringshull, da det allerede var der orginalt. Sorry for dårlig bilde, men det er tatt med mobilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 man får også skiltplater til å montere ekstralys på. da kan du enkelt fjerne lyktene når sommern kommer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Synest bjeagle sin løsning var fin eg. Men sku kanskje hatt sota lykter så du ikkje såg dei så godt. Vist det går ann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjeagle Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 ja de vises nok litt for godt, men det er fordi jeg har skifta nyrene til noen som er litt mer åpne for å est mulig lys ut. Har tenkt på å sote lyktene, men har ikke helt bestemt meg for om jeg vil enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Ville helt klart gått for xenon i originallyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Skistativ på taket og 4 3000m hella lykter der... eg er bombesikker på at det må bli rått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 kan ikke ha xenon , jeg har ikke lyktespylere på bilen min. kanskje se på en løsning med et rack med slike små lys eller noen som kan festes via skiltplaten og som er lette og ta av om sommeren, hvis jeg rekker å ta dem av i løpet av den korte sommeren vi har her Ollilur: ser ut som det er en kontakt på de lysene du la ved bilde av , stemmer det ? hvordan kobles disse lysene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Går en rød e36 i byen med m3 front og tusenmetere montert og det ser faktisk helt hinsides forjævlig ut. Nesten så jeg velger å kræsje i mørket framfor å kjøre rundt med noe som ødelegger bilen på en slik graverende måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 kan ikke ha xenon , jeg har ikke lyktespylere på bilen min.kanskje se på en løsning med et rack med slike små lys eller noen som kan festes via skiltplaten og som er lette og ta av om sommeren, hvis jeg rekker å ta dem av i løpet av den korte sommeren vi har her Ollilur: ser ut som det er en kontakt på de lysene du la ved bilde av , stemmer det ? hvordan kobles disse lysene ? æ vet ikke på akkurat det der, men som regel er det en komplett pakke med ledninger, relee og alt du trenger for å montere dette på bilen, samt en bruksanvsining for hvor kablene skal strekkes. en venn av mæ har noe av samme typen av dette, han fikk kabler og alt med, følte bruksanvisning og strekte de forskjellige kablene, han sier at det er kjempe enkelt. og ja det er en kontakt med. fåes også i xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå