AC Schnitzer Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 får fan ikkje av nakkeputen bak eingang.. slite å rive men.. eg ekje svak:) det er klips lås under hatthylla, må vel ta i litt for å riva av de ja
kristian08 Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 hadde du funnet et vader skinn til 5000,- skulle jeg røykt sokkene mine Si ifra om noen finner. Feirer ved å røyke sokkene mine med deg...
Kjetta Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Micro_Racer : selger hele greia nå grunnet andre planer.
Gjest teamstellander Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 bytte i 328 motor 97 mod km 100.
Aleks Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 du skriver at du selger komplett vader interiør.. men ska ha stolene selv.. er jo ikkje komplett da.. :S d står jo øverst til og med med uthevet skrift at du selger framstoler oxo.. whats the case?
Kjetta Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Jeg skal selge alt isammen.. har endret litt i tråden.. så det er første post som gjelder. dvs Komplett med framstoler p.g.a. andre planer så skal det selges hvis jeg får det jeg vil ha for dem.
Kjetta Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Aleks : Kan sende prøve å legge ut litt senere idag.. @Søreng : tja, vet ikkje heilt eg. vil helst selge komplett men hvis du kunne tenkt deg bare baksetet så kom med ett bud, er ikke helt sikker jeg..
Søreng Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 vel, trenger forsåvidt bare bak.. Men egentlig ikke ennå, men si en pris du kunne tenkt deg så kan jeg heller si om det er aktuellt eller ikke med det første
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå