toomas Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 bmw 728 selges. pen bil veldig lite rust. mye nytt nylig byttet toppakning og slipt ventiler og overhalt toppen. og bytta en del foringer og stort sett alle pakningene på motor. girkasse overhalt for halvt år siden ingen elekriske feil eller mangler. dempere er og byttet for ikke så allt for lenge siden.bbs front leppe.. intressert i bytte i annen bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Hvorfor selge så kjappt da? Er jo gode biler å kjøre dette. Spesielt nå på vintern, er jo ikke noen lav bil akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 la den bare ut for morro skyld egentlig.. har ikke så lyst og selge den.. men kan være inntreressert i og bytte i annen bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Ikke for å ødelegge tråden din, men det er noe med den BBS fronten jeg aldri har likt på E23.. Klarer ikke sette fingeren på det, men den stemmer liksom ikke helt.. Lykke til med salget! Den ser meget pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Trodde du var intressert i bbs-spoiler selv jeg for ei stund siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Trodde du var intressert i bbs-spoiler selv jeg for ei stund siden.. jeg var det... Men har ombestemt meg da jeg har sett en del bilder som jeg ikke syntes falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 For og dra opp en gammel tråd, Var vel denne bilen jeg så da jeg så etter e23 på autodb http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1365670 Stakkars bilen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 oiiii hadde plutselig fått seg en smell den gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 en ørliten kickdown og plutselig var vi oppned gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Nesten samme skjedde med min e23 da dama lærte seg med kickdown.Men da var det lyktestolpen som tok støyten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Om man er ny med bilen så begynner man da ikke å trampe kickdown første snøfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg