-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Lurer på om den har gått.. batteriet tappes veldig sakte da. kan kjøre 1-1 1/2 time før jeg må lade igjen ca. kan det være at den lader for lite? slakk reim ?
Toro Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 kan være batteriet som er gåent. Prøv å mål det med et ohm meter mens bilen går på tomgang, da skal dynamoen lade rundt 13-14 volt. Gjør den det er det nok batteriet som er gåent, lader den mindre er det dynamoen. Sjekk børstene om de er slitt før du kjøper ny danamo i tilfelle
-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 har kjøpt nytt batteri, så er ikke det og i følge min onkel var det absolutt ikke børstene.
esben86 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 sjekka sikringer å kabler fra dynamo? sjekka at motoren er SKIKKELIG jordet?
Bjørn 320 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 kan være batteriet som er gåent. Prøv å mål det med et ohm meter mens bilen går på tomgang Trur heller eg ville brukt eit voltmeter!
-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 ohm/volt meter = mulitmeter, det er kult! så har du ikke noe svar på mitt problem finn en anna tråd
Bjørn 320 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 ohm/volt meter = mulitmeter, det er kult! så har du ikke noe svar på mitt problem finn en anna tråd Viss batteriet er nytt vil eg tippe på dynamoen! Sjekk ladespenningen du...den skal vere 13-14 volt som Toro seier
-AmunD- Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Skal sjekke når jeg får skaffa meg ett multimeter tippe dynamoen jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå