Hr.smith Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 Fant et innsugsrør på nettet, hva hjelper det egentlig? Noen som har testa sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWDaniel Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 kommer den med luftmengdemålern og alt på bildet eller er det bare røret etter eller før? kan jo hende hvis du får med alt på bildet at røret og lmm er større.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 tviler sterkt på at lmm er med, er nok bare røret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 ingen som vet hva dette er godt for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 du får høyere fart og mindre friksjon på innsugsluften vil jeg tro.. den gummibelgen er jo døden da.. kan jo og hende detteer noe som er tilpasset ett turbosett lr no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ja det er mulig, jeg får sende de mail og høre. Hadde vært litt greit om det hjalp litt mer enn bare på utseende=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 det som er synd er at det ikke er lagt av til div vakumslanger.. eg har en dæsj vakumslanger på min m20b25.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå