T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 tror han ble litt lang i maska.. http://video.google.com/videoplay?docid ... 9&q=bmw+m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 "Konebilen" sin det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 skal ikke skue hunden på hårene var det en luring som sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 HAHAHAHAHAHAH... ÅÅÅÅ kor surt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeje, saxo kommer aldri til å være like mandig som m3 uansett.... dessuten så er det vel et faktum at det er en grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 haha!! *le seg ihjel!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Saxo er jo bitteliten da Har sittet på i en sånn i en bortimot 150km/t med smale små dekk over en dal etter dårlige veier! Det er skikkelige go-carter! Men den jeg satt på med var orginal, tar lang tid å komme opp i fart da, men de sitter noe sjukt i svingene, ble overaska da jeg var med på tur i en sånn en Men helt ærlig: Jeg ville foretrukket BMW.. Her er foresten bilde av saxo for de som lurer: Flaut når en slik en kjører fra M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 da hadde jeg parkert m3'n og gått hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Det går som regel sånn når den ene bilen har mer hk enn den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det går som regel sånn når den ene bilen har mer hk enn den andre selvfølgelig.. men det er alltid like morsomt når du parkerer en antatt mye raskere bil. kjørte fra en ferarri 355 med en sierra cosworth en gang, var 450 hk i den.,bremset opp etterpå bare for å se annsiktsutrykket hans.. men han ville ikke kjøre forbi selvom jeg var tilslutt var nede i 50 i 100 sona.. tror det er mitt livs morsomste øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå