Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du får jo stilt blandingen på lufta og bensina og alt det der helt riktig så det er mulig å få ut litt extra ja men det er ikke gjort hjemme i garasjen for å si det sånn :) du må ha rette utstyret, de som benker har som oftestdet som skal til..

Skrevet

jo jeg vet at det blir riktig osv. men som i dag da har jeg piggyback kan også justere luft og bensin der samt med lamda. så det jeg egentlig lurer på er om det spiller noen rolle om jeg har smt eller dta , har jeg bruk for noe annet enn å justere tenning og bensin? på en m20b25 motor

Skrevet

Stian329 skal kjøre DTA på sin m20 twinturbo.

Om han har noe erfaring enda vet jeg ikke,men han har sikkert plukket opp noe underveis ;)

Skrevet

har 2 kompiser som har dta 8 pro el hva det heter. men som jeg har forstått det så er det litt tidkrevende og koble opp osv. tid har jeg lite av siden det kanskje blir husbygging :lol: men begge to er meget fornøyde osv. men som han ene kompisen sa at å koble opp dette skulle han ikke gjøre flere ganger... og han kobla opp smtn til meg på 45min.. så jeg er litt skeptisk :P

Skrevet

Jeg fikk med et DTA P8PRO når jeg kjøpte motoren min.

Ledningsnettet er ferdig slik at det er plug&play for min del.

Kan ikke se noen grunn til at det skulle være noe vanskeligere å koble dette enn noen andre. Det er jo bare å følge manual og koblingsskjema til punkt og prikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...