Anders__88 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 hvordan får jeg bytte lyspærene som sitter der du justerer varmen?
toomas Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 du må skru ut en haug med skruer som sitter oppunder der du ikke ser og plundre ei stønn med og få løs noen plast dekser også finner du de.. standard bmw bytte pærer løsning.. men hvis du sier noe om åssen bil du har . kan du kansje få bedre hjelp..
Anders__88 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 jeg har en BMW 518i 92 mod. hehe. dreiv og tukklet med det i stad, men ga fort opp når jeg fant ut hvor vansklig det var;)
BoSJo Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... lights.htm
Ingebrigtsen Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har akkurat gjort det jeg og det var litt knot men gikk veldig greit Prøv og følg den linken over og se hvor langt du kommer så kan vi heller prøve og guide deg underveis hvis du står fast
Anders__88 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 ja. må prøve dæ. men åssen pærer er det som sitter der? fordi da kan jeg kjøpe pærene åsså kan jeg ta det ut og bytte samtidig.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 eh det er liksom sånn som du napper rett ut 1,2w som satt der, jeg satt inn 2w
Anders__88 Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 !! hehe. det er jo no så jævlig å mange vaiere som sitter der da huff
Anders__88 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 Det der gadd ikke jeg og drive med. Fikk det ikke til, så da kan det bare være mørkt der
Ingebrigtsen Skrevet Januar 15, 2007 Skrevet Januar 15, 2007 Er på vei ut nå så kan komme med en nærmere beskrivelse litt senere, dette fikser du så ikke gi opp, lys må man ha:)
Ingebrigtsen Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Sånn nå har jeg fått tatt bilde av hvordan det ser ut bak ved wierne Som du ser er wierne festet med noen klypelignende klips, det er bare å klemme på dem akkurat som du gjør med en vanlig klype så løsner den..Da er det bare og huke av wieren. Ganske enkelt igrunn Her ser du den wieren som er festet nærmest klokka som er til viftehastigheten, den er det bare å lirke litt på den bøyla du ser der og dra wieren rett ut, da kan du bare huke wieren av akkurat som du gjorde med de tre andre Etter du har fått av alle wierne så får du panelet lengere ut, da ser du på baksiden så sitter det 4-6 skruer(husker ikke helt) skru ut dem og da får du av frontstykket og dermed er det bare å nappe lyspæra rett ut og sette inn en ny Gjør dette nå så blir du så fornøyd etterpå
Anders__88 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 hehe, fikk av de tre første wirene men, etter det så ga jeg opp.... er alt for kaldt til og drive med sånn nå. hehe
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Brukte dobbelt så lang tid på å bytte disse lyspærene som å bytte hele viskermekanismen....
Anders__88 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 ja, jeg var jo nesten det. hehe. men er alt for kaldt og drive med. hhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå