TRUSTME69 Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 for ikke koblet ut asc lyset på dashbordet mitt, har prøvd å trykke på bryteren men det skjer ikke noe ?? er det noe reele eller noe slikt som kan være gåen ?? tar imot forslag med takk...
Thunegutt Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 Har du prøvd å holde den inne i ca 2-3 sekunder?? Er ikke noe rele, men can-signaler som styrer dette...
TRUSTME69 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Ja har forsøkt å holde knappen inne, både når jeg starter og ikke starter.. merker på bilen ar asc er utkoblet, spinner litt lett nå på isføre..
TRUSTME69 Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Skrevet Januar 4, 2007 Ja mener jeg har sjekket sikringene som er i hanskerommet, kan ikke finne noen som er gått.
aloebiz.net Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Sjekka at det ikke er bytta om 2 plugger i motorromet?
Bimmerlars Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Sjekka at det ikke er bytta om 2 plugger i motorromet? Hehe, ja. Har du gjort noe i motorrommet i det siste som krever demontering av diverse kontakter? Dersom du bytter om på den som er på cruisecontrollen og en rett i nærheten lyser lampa
tomasb Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Er problemet at ASC-lyset står på heile veien, så kan det jo være en kaputt sensor. Hjernen vil da koble ut anti-spinnen, og hive opp lyset på at ASC er utkoblet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå