325i Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 har du høyre framskjer med uttak til blinklys og høyre framdør.. pris?
glenn.G Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 hei har du den store kjørekomputeren i bilen? hva annet har du igen? den har jeg ikke. men har igjen alt som står noen poster opp.. har sikker noe annet jeg ikke kommer på i farten også. bare å spørre hvis det er noe du trenger
glenn.G Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 høyre bremsekaliper bak? pris? ja den har jeg, men kunne tenkt meg å selge bremsene komplett
glenn.G Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 har du høyre framskjer med uttak til blinklys og høyre framdør..pris? nei har bare venstre framskjerm( sjåfør siden) med utakk til blinklys. dørene er ikke noe å ha. rust og bulker
glenn.G Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 motor-solgt hjerne med chip-solg har masse deler igjen. alt av bremser og fjær ben automat bakaksel og mellom aksel. abs komplett radiator grått intriør forstilling aut kasse med dårlig lammeller bak lamper panser venstre for skjerm høyre blinklys frontlamper 15" melber felger bremse kraft forsterker dør låser og tennings lås med nøkkel m3 speil sving hjul til automat komplet ratt stamme automat pedalsett tann stang ++++
Ninja ZX6-R Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 pris komplett abs? Pris innerskjermer fram?
glenn.G Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 pris komplett abs?Pris innerskjermer fram? abs-800 stål skjermen eller den i plast
glenn.G Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 Pris på tannstangen. lekker den er den ok ? den er tør og fin. 1000 kr
glenn.G Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Skrevet Januar 10, 2007 bremser, bærebroer og fjærbein pris? komplett med spindel og calipper begge sider-1500 bærebroer-700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå