Aleks Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg lurer på hvordan man får ut hattehyllen i en E-36 coupè.. har prøvd å se.. og dratt og slete litt i den men er redd for å knekke den.. takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 jo, du må ta av seteryggen, ta av sidepanelene som går fra taket og ned i hatthylla. så sitter det plugger i forkant av hatthylla som du må ta ut. da er den løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 går ikke setebeltet igjennom også, på biler uten nedfellbar baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Stemmer det, du må ta ut seteryggen og di to delene av baksetet som sitter på hver side, mulig du må løsne dørtrekkene og, måtte det på min i alle fall, pluss panelene på hver side som gå opp til taket. Regner med du kan legge ned seteryggene i og med at du har coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg har nå løsnet panelet som går fra taket og ned på hattehyllen, pluss det skruene i framkant, men den sitter fortsatt fast, og er redd den kommer til å knekke om jeg prøver hardere med å få den løs. Må jeg ta av de to delene på siden av setene eller? I tilfelle ja, hvordan får jeg disse av? Er sikkert en bagatell, men jeg er livredd for å ødelegge noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Du ødelegger ikke noe ved å prøve deg frem litt på egenhånd vettu. Men hvis du har løsnet det som er nevnt over og fortsatt ikke får den løs så burde du i allefall se hvor den sitter fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Edit: søkte litt, og fant det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå