kvalaracing Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Bakaksling e23 745 med diff. 3stk svarte e28 dører med svarte dørtrekk. noe def e23 fronfanger
kvalaracing Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Bump ingen som vil ha disse? Billig billig. bakaksel er sandblåst og primet, men mangler en svingarm men med diff.dørene er brukbare. ingen??
///MoePower Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Hvilken stand/hvor langt har 745 diffen gått? Sperre på denne og såfall: hvilken utveksling? er av litt interesse å få tak i sperrediff da den jeg har nå ikke har sperre.. (sliter med grepet.. Hehe)
<SuperMann> Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Hei hvilke dører er det? Hvilken årgang er bakstillinga? Har en overhalt e12 diff med nye lammeller. 75% som jeg kan selge, hvis prisen er riktig. skal passe e23 hvis den er gammel nok. hansk@driftfun.com
<SuperMann> Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 hmmm, jeg kjøpte en e12 i Haugesund. en hvit en, med en svart dør. er det resten av dørene? lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå