Sandersen Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 http://www.bmw-chromteile.de/webshop/ca ... p?cPath=69 Noen som har testet noe av dette? cockpit sprayen fks, lurer på om det er noe tess. Burde være det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 kun testa crom polishen,den fungerte greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hva er det du vil ha av resultater da? og hvor. er bilklargjører så kansje kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 ah nei jeg bare stussa litt jeg om blir litt mere mørkere farger med den sprayen og holdbarheten osv, og om glasspolish er noe tess. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 ah nei jeg bare stussa litt jeg om blir litt mere mørkere farger med den sprayen og holdbarheten osv, og om glasspolish er noe tess. mange av produktene som finnes på markedet er bra, styr unna silikonbaserte produkter. glasspuss får du hos wurth og den er jæskli bra,samma med felgrensen dems. alt blasne med tiden, noen produkter holder 1 uke andre 1 mnd kansje lengere men bruker du noen kr i gode produkter så har du igjen på det x antall puss med dårligere. skal du pusse glass med noe anet enn rens bør du være veldig forsiktig om du skal bruke maskin osv for det er sinnsykt fort gjort å lage kjøremerker,flere riper. skal du pusse alu eve crom er autosol ett greit produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hehe høres fint ut tror jeg først må konsentrere meg om og få bilen ferdig isåfall, bare ble litt nysjerrig på om var noe tess de produketene, men nå som jeg nylig har fløtta (idag) så ble det plutselig en hel masse ting jeg skulle kjøpe, urk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Alle disse produktene får du også hos din lokale BMW forhandler. Vet at skinnpleien til BMW er gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Skinnpleien er fin..... Gode produkter dette, men greit å teste andre saker også. Autoglym er fint, og de lukter også snedig ( med tiltrekker seg veps) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Har testa den Crom polishen. og den funka greit men ikkje bra.. midt på treet. Skal ta og kjøpe meg skinnbehandler fra bmw, håper det fuker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå