Gå til innhold

E90 ACS3 SOLGT

Skands1
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

ja, liker godt AC Schnitzer stylingen. Gir et sportslig og personlig preg på bilen og er ikke så "vanlig" og "safe" som M-teck. Og det passer jo ekstra godt at Bavaria her i Rogaland er importør og autorisert forhandler av AC Schnitzer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva ombyggingen koster i Tyskland. Tviler på om det er så veldig mye å hente da det blir frakt etc på prisen for å få til Norge.. Hvis du går inn på www.ac-schnitzer.no så ligger det der pdf av prislisten hvor hver minste detalj er beskrevet. Det er nok ikke bare her i Stavanger at det forhandles AC Schnitzer, det gjelder nok alle Bavaria butikkene. Se evt mer på bavaria.no.... Finnes utrolig mye til AC Schnitzer å kjøpe som f.eks pedaler, matter, håndbrems-grep, terskellister, ++ Dette gjør at bilen kan gjøres komplett og skikkelig personlig. Bavaria foretar også AC Schnitzer oppgradering på motor ved å beholde garantien, men jeg vurderer det sånn at så lenge nybilgarantien allikevel er gått ut etter 2 år, kan jeg like godt oppgradere motor på et rimeligere sted for ca 6-7000 i stedet for en AC Schnitzer oppgradering som koster nesten 30.000,- men som ikke gir mer Nm og kw enn en "ordinær" oppgradering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med salg og kjøp av ny bil, en skikkelig perle den e90'en synes jeg. hvordan fungerte det medd 2.0d ? er den sprek, hadde du chippet den, lurer litt på hvordan dem er. til en gang i framtiden når det er litt mer $ på konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E90-en var en topp bil det. Min var ikke oppgradert. Nybilgarantien dekker ikke når bilen er oppgradert (hvis det ikke da er AC Schnitzer), så derfor var det ikke tatt mer ut av bilen. Men greit nok med hester i den orginalt.. Et lite tips er at bilen er langt mer kjekkere å kjøre med manuell enn automat! I 5-serie er det et "must" med automat, men i 3-serien som er en helt annen bil å kjøre så gir den manuelle 6-trinns kassen større kjøreglede slik kjøreglede i en BMW skal være; nemlig sportslig.

Har ikke hørt noen ting negativt med E90-en eller om motoren. Noen småting finnes jo som f.eks at dørhåntak må smøres så dem ikke "henger" ute. Også demperne kan gå litt tørre, og må smøres. Litt vanskelig å komme til, men litt 565 (eller annen type "verktøy på boks") inn under belgen på demperne så går knirkelyden i fartsdumpene bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...