stefo Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Hei. jeg lurer på om noen har erfaring med chiping av 325tds? Har hørt mange meninger om det, men tenkte kanskje at dere hær inne har litt mer erfaring med d?
Jan e34 Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Her er pris/Hk/Nm hos et seriøst firma: http://www.tuningspesialisten.no/tunebm ... isinfo=497 Du vil merke forskjell. Hvis du lurer på om det blir holdbart, så gjør det det hvis bilen er i bra teknisk stand. Et seriøst fima kan/vil også gå over bilen din på forhånd.
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Anbefales på det sterkeste på denne bil/motor kombinasjon! Få på ett sportluftfilter pluss effektanlegg for skikkelig godlyd også
haakon Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 hvorfor koster det tusingen mer på e36 enn på e34 med samme motor? sammenliknet med trimchip.com (mer hk til under halve prisen) hvordan er dette produktet?
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Jeg for min del vil bare presisere at jeg tenkte på chiptrimming generelt, på 325tds og ikke på en spesiell type chiptrimming, da jeg anbefalte dette
mhane Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Har chippet to 325tds hos htttp://www.trimchip.com og er veldig fornøyd med resultatet der. Den første bilen jeg chippet der har jeg solgt videre til en kompis som fremdeles har den. Eneste problemet han har hatt er at registerkjeden har strekt seg ørlite slik at dieselpumpen måtte innjusteres litt.
Tore Diesel Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Har chippet to 325tds hos htttp://www.trimchip.com og er veldig fornøyd med resultatet der. Den første bilen jeg chippet der har jeg solgt videre til en kompis som fremdeles har den. Eneste problemet han har hatt er at registerkjeden har strekt seg ørlite slik at dieselpumpen måtte innjusteres litt. Var det du som fikk trimma tdsa'n "vår" også eller?
stefo Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Skrevet Januar 6, 2007 takk for svarene! jeg blir vell å innvistere i chip til bilen min! jeg har og tenkt på å bygge den om fra automat til manuel kasse. Men d ligger litt lengre frem.
mhane Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Var det du som fikk trimma tdsa'n "vår" også eller? Ja det ble gjort i forbindelse med at jeg solgte bilen videre. Da fikk vi også testet 325tdsa (chippet) mot 530da (orginal). Tds'en gikk bedre enn jeg vil innrømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå