Bjørn 320 Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Hei Skal til å montere Bilstein Sprint demparar og H&R fjører i helga... For å komme til på toppen bak, må eg demontere deler av bagasjerom, hattehylle eller noko sånt? Nokon som kan gi meg eit bra svar, evt. korleis eg gjer dette? Bilen er ein 1997-modell 320i sedan... Takk for alle svar...
John H Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 For å komme til bak, må du ta av høyttalerkassen som sitter under bakhøytalerne, og så ta vekk "veggen" eller teppet eller hva du vil kalle det Da står det og gliser til deg
Brukernavn Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 For å komme til toppen er det bare å rive av bekledningen som er over tårnene i bagasjerommet. Er en enkel sak.
Jan e34 Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 Det er en skinne med kabler som må skrues av først på høyre side. Vær obs på at det også kan være en liten knott til å åpne tanklokket med som sitter i trekket på høyre side. Denne er fort gjort å rive i stykker. Den er forbundet med en wire til tanklokk mekanismen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå