Arild G. Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 noen som har en venstre framskjerm til e30 til salgs? er ute etter en som er i fargen lachssilber met. og uten rust og bulker.
bmwhans Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 jeg har en jeg. men er litt overflate rust helt øverst i hjulbuen.. dette er lett å pusse vekk. men jeg skjønner hvis du vil ha en 100 % strøken.. selv om det er vanskelig å få tak i..
Arild G. Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 ok. det kan jo vere interessangt. legg gjerne ut bilde vist du har mulighet.
bmwhans Skrevet Januar 5, 2007 Skrevet Januar 5, 2007 hm. jeg får ikke lagt ut bilde her for jeg har ikke hjemmeside å linke til, men kan sende på mail!
Arild G. Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Skrevet Januar 5, 2007 det hadde vert flott. mailadressa mi er: bmw-m@online.no
viper Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 jeg også har, littegrann rust nederste feste men ellers pen mail meg på viperanimations@hotmail.com viss du er int
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå