Betakaroten Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Har en 86 mod 4dørs E30 320i + masse deler som jeg vil få ut av garasjen. Blant annet har den -25% diffsperre fra 325i.Pris 4000kr -Komplett mtech 1 styling Pris 4000kr -3 panser, et hvor bmw emblemet er sparklet igjen. -3 stk motorer, en b23 med rådebank og to b20, den ene har topp med sprekk, den andre står i bilen men går ikke ordentlig pga feilkobling i ledningsnettet. Ellers er karosseriet rustfritt, den er EU godkjent november 05 men skiltene er levert inn og den har stått stille siden i sommer pga et motorskifte som ikke er 100% fullført. Så lenge jeg slipper noe mye arbeid med demontering osv går den for en billig penge. Bilen selges hel eller i deler og står i Nord Trøndelag. PM for Email og telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Mulig å få bilder av mtech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Pris på hel bil da? Kor står deinj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedkvit'n Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Har du hanskerom lokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Pris på hel bil og alle delene 5000kr uten mtech-stylinga. Bilen står på kolvereid i nærøy kommune. Har også et par girkasser liggende. skal prøve å få bilder av stylingen, men det kan bli litt vanskelig da jeg er i trondheim for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå