pål Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 hvor stor skal ventilklaringa være, noen som har svar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 hvor stor skal ventilklaringa være, noen som har svar ? 0.25mm på inn og ut funker nok bra. på kald motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 fint, da justerte jeg riktig. Var litt usikker.Brukte innformasjon fra autodata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 fint, da justerte jeg riktig. Var litt usikker.Brukte innformasjon fra autodata de bhurde du kunne stole på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 0,20 på varm motor=) funker flott d=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Har alltid brukt stram 0.20 på varm motor jeg ihvertfall,og de har gitt en veldig grei motorgange + at man slipper å justere de så ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå