pål Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 har hatt litt startvansker på bilen min, en 88 mod 320. må alltid kjøre starteren en god stund før den starter. men når den først starter går den fint. I dag var den plutselig blitt mye verre. den tente men var akkuratt for lite til at den skulle starte. Prøvde å starte den flere ganger, og lyktes til slutt. men vil bli kvitt dette problemet. den får bensin, for pluggene var våte. var når jeg tråkket gasspedalen i bunn den startet. ble litt klønete skrevet men håper noen kan ha en løsning
BMW_320i Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 hoved slangen inn på spjeldhuset har sikkert sprukket. eller en av de 1000vis av vacum slangene har hoppet av.
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 sjekk falskluft som de andre sier. det kan du gjøre enkelt ved å spraye med startgass over slangene mens bilen går på tomgang
pål Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 har helt ny hovedslange. så den er det ikke. synes det er merkelig om den skal få falskluft. den går kjempe fint på tomgang og drar bra ellers.. men har ingen erfaring med vakumslangene. noen som vet hva de gjør ?
sandvike Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Hei Jeg har samme problem på en 325 88mod.. Men problemet er der bare når bilen er varm/lunken..Motoren starter altid etter at jeg har kjørt starteren et visst antall sekunder.. Har prøvd litt forskjelligt.. men tenker enten at det kan ha noe med bensin tilførselen (lekk slanger eller pumpe) eller kald start funksjonen.. Noen som har peiling?? I tillegg har jeg problemer med nykking når motoren kjøres på konstant turtall.. motoren går fint når jeg akselererer..
-fek- Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 prøvd å ha på tenningen ei stund før du prøver å starte? slik at bensin pumpa får puma fram til bensin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå