Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reimhjulet som sitter på veivakslingen (det store), har røket og må skiftes. Har kjøpt nytt hjul og bolt, og skal skifte, men det gamle sitter som f....... Har prøvd muttertrekker, og lang arm. men det sitter som støpt. Noen som har tips/erfaring???

Skrevet

Er det den bolten som går inn i selve veivakselen? om jeg ikke tar feil er den 22 mm? visst det er den, så sitter den jævlig, den skal sitte den :P

Bare få tak i en lengre arm og prøv videre, jeg er ikke sikker på disse motorene, om den er links eller ei.

Det kan sikkert noen andre her svare på.

Skrevet

Det er bolten på veivakslingen ja. Riktig at hodet på den er 22 mm ja. Det er vanlige høyregjenger(har den nye bolten). Har prøvd med veldig lang arm, og den største muttertrekkeren på biltema. Den sitter helt sykt

Skrevet
Det er bolten på veivakslingen ja. Riktig at hodet på den er 22 mm ja. Det er vanlige høyregjenger(har den nye bolten). Har prøvd med veldig lang arm, og den største muttertrekkeren på biltema. Den sitter helt sykt

Få tak i en stor muttertrekker! Den typen som blir brukt på lastebiler. Da kommer den som regel enkelt...

Skrevet

Kommer jo litt ann på hvor mye trykk du kjører på også da, hjelper liksom ikke å bruke muttertrekkeren fra helvete visst du har kompressoren fra akvariet til lillesøstra di liksom :P

Varm opp bolten skikkelig å bruk litt krefter så kommer den til slutt!

Skrevet

vet det, men tror kompressoren er stor nokk, får låne trekker fra verksted i morgen. Går ikke det, er det bare å sende den på verksted, nå er jeg lei av å ikke kjøre bmw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...