hav Skrevet Januar 6, 2007 Skrevet Januar 6, 2007 Hei Kjøpte noen data deler som jeg ikke trenger.Alle delene er ubrukte,i forseglet pakning. Kvittering medfølger,11mnd garanti igjen på varene ..har ligget hjemmet i 1mnd. Selger følgende : Aopen Aeolus 6600 Pci express 256mb - 500kr (NYPRIS 400+frakt) Aopen Aeolus 6600 AGP 256mb - 500kr 2 x Pinnacle Pctv kort med usb tilkobling - 500kr stk (NYpris 400+frakt) Lacie ekstern harddisk som også er nettverksharddisk (kan brukes som server) 300gb selges for kr 2000 (ny pris 1800+frakt) Selges oxo Sony Nav-U50 bilnavigasjon, oxo denne er helt ny for kr 2000kr. NYPRIS 1800+frakt Kan kontaktes på Hav0@hotmail.com eller her på forumet mvh Hav
Stian Børresen Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 har du en link til tvkortet så jeg evt kan lese litt om det?
hav Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 b0rre skrev: har du en link til tvkortet så jeg evt kan lese litt om det? Hei Jeg fant denne linken og mener det er dne modellen jeg har til salgs: http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d15495&plid=15495 mvh Hav
hav Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Hei Da har ene tvkortet fått en ny eier. Dette er et kupp,ingei som trenger noe mvh Hav
zombiedick Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Kan man bruke dette tv-kortet til å legge inn opptak på datamaskinen fra VHS- video, gjennom scarten??
hav Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 zombiedick skrev: Kan man bruke dette tv-kortet til å legge inn opptak på datamaskinen fra VHS- video, gjennom scarten?? Hei Det skal være fullt mulig ja.følgende står på esken: "Receive analogue TV via cable or antenna and view it on you pc monitor or a TV set.Timeshift to pause and resume viewing,skip past ads and replay highlights. Preset orgrammes to record or record while viewing another programme.Burn directly to dvd or save,edit,then burt to cd or dvd" mvh Hav
Sevenord Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Har du link til akkurat den disken du selger? Er den mye brukt? Gammel? Kvittering?
hav Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 el`satanical skrev: Har du link til akkurat den disken du selger? Er den mye brukt? Gammel? Kvittering? Hei Jeg skal prøve å finne linken uten å garantere noe. Og FOLKENS varene er helt nye,uåpnet og ligger i forseglet pakninger Prisen er så lav pga jg får litt gode priser,men har ike behov for disse varene. NB!! følger oxo med kvittering og 11mnd garanti igjen mvh Hav
hav Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 el`satanical skrev: Har du link til akkurat den disken du selger? Er den mye brukt? Gammel? Kvittering? fant bare linken til harddisk som er 100gb større,men helt lik i størrelse (selve hd i høyde og bredde) og funksjonaliteter. mvh Hav
Sevenord Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Sleng ut litt mer fakta om den disken. Selv om jeg egentlig tror det er uaktuelt pga har ikke bruk for den nettverksbiten.. Blir bare en merkostnad liksom..
hav Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 el`satanical skrev: Sleng ut litt mer fakta om den disken. Selv om jeg egentlig tror det er uaktuelt pga har ikke bruk for den nettverksbiten.. Blir bare en merkostnad liksom.. Hei Det er vel egentlig ikke mye mer enn å si at det er en Lacie ekstern hd. Den er small og liten,med 300gb. Den selges nokså dyrt på grunn av at den oxo er en nettverksharddisk,altså server. Usb tilkobling,eler ethernet kobling for bruk av internett. 8mb buffer og 7200prm.Det er vel det meste å si om hd.Den er kompatibel med alt,windows og mac mvh Hav
hav Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Skrevet Januar 15, 2007 Hei Da var dt nye priser,må enten selge disse varene ellers går de i retur da jg ikke har noe bruk for de. mvh Hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå