nikks Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen min http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1352716&username= Så er det noen som har lyst på ett lite prosjekt, Ring eller PM Mvh Patrick Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 how much? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Jeg byr deg 6000 for den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 nja hadde da håpet å få litt mer enn det for den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hva hadde du håpet på å få da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hadde vel håpet på no rundt 20k vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 er den ramme skakk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 20??? Da er jeg ikke interessert lengre. Lykke til videre med salget.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikks Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Nei det tror jeg ikke. Jo takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 20 faktisk hadde du ikke hatt den lille skaden på venstre siden av bilen hadde jeg vurdert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fossen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 får du 20k for den så kan jeg selge marsipangris for 500kr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 får du 20k for den så kan jeg selge marsipangris for 500kr stk haha så arti du va! NOT det her e faktisk en salgstråd, gå plag nån andre me di dålie komentaran dine, syns ikke 20 hørtes så jævli mye ut. lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 fossen: vel, finnes mange stooore marsipangriser for spesielt intresserte.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 tror neppe du får 20000kr for den der..det ligger jo 325er ute til rundt den prisen som ser mindre skadd ut.. Men såklart,du må jo forlange det du mener den er verdt. Motor har jo gått litt,og halve karroseriet må vel byttes på den der men ellers er det vel noen deler å bruke;) skulle egentlig hatt motor'n jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Da har jeg bestemt meg for å selge bilen min http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1352716&username= Så er det noen som har lyst på ett lite prosjekt, Ring eller PM Mvh Patrick du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg