Gjest Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Heisann Skal oppgradere 528`en ganske mye nå, kan like godt ta hele lista: - Full M pakke - 18" AC felger - Faceliftlykter rundt hele - Bakrutesenker - Justerbart senkesett - Powerflex foringer - Openair filter - Ny eksos hele veien - Chip - Navigasjon Har en viss peiling på hva jeg skal ha, men om noen har tips og gode råd så er det bare å synge ut! Noe jeg lurte på var om noen har bygd om til navi før meg her? sikkert et dumt spm, men lurer på om det er gjennomførbart uten å demontere hele bilen liksom.. kunne godt tenkt meg den med widescreen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Blir bra dette!!Lag en DIY med bilder og forklaring når du bytter til navunit!Mange som har tenkt på dette men ikke er helt sikre på hvorden det er. Og så må du jo legge ut nnoen bilder av hele bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Jepp, er i kontakt med en som skal ha god peiling på dette da, så da får vi se om vi klarer å få det til=) men må uansett kjøpe uniten først.. har en på ebay til 3000nok som jeg lurer på å slå til på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå