andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 heisann har et prob med min 320i e36 når jeg når 100 km\t i fjere gir så vibrerer hele bilen spesielt ved girkassa ? er det noen som har vært borti det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 mellomaksel, evt opphengslager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du sentreringsringer i felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg har senteringsringer på og mellom akselen er er helt grei og alt av forninger skal være helt greie. skjønner ikke noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 hjullager.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 har ikke hørt noen ulyder men jeg får ta den på jobben til uka og skjekke takker Andrè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Sikkert hardykoblingen eller noen foringer som er gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hadde samme problemet på min til jeg fant ut at jeg ikke hadde sentreringsringer i felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 hm sentreringsringen er det ikke,men det var et bra forslag:) jobber med dekk serru:P så det skjekket jeg først:P men hydrakoblingen den har jeg ikke skjekket.ikke dumt takk for forslagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå