Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg måler med et ampermeter mellom batteriet og pluss polen til bilen finner jeg 11.76 mA når alle sikringene er ute.. det skal da ikke være noe som ikke er tilkoplet sikringer eller? Noen som har formening om hva dette kan være forårsaket av?

Når jeg setter inn sikring nr21 kommer den opp i 18.8 mA( dette er vel kansje pga klokken?)

Bilen er en 1987 325 cab.

PLIIIIIIIS HJELP :)

Skrevet

Trenger ikke være noe galt, kan bare være no småteri som sniker seg unna i dritt og fuktighet. Så lenge ikke du merker at batteriet blir tappa så gjør det ikke no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...