Gå til innhold

Militæret=S ?

RuJu
 Share

Anbefalte innlegg

HEI

Er innkalt på sesjon den 9 februar. :?:?:

Det jeg lurer på er hva jeg skal velge?

Hæren? Luftforsvaret? eller sjøforsvaret?

Er vanskelig som faen :( !

Derfor lurte jeg på om dere kunne fortelle litt om deres erfaringer?

Både positive og negative :?:

Har tenkt på om jeg skal snike meg unna. men er jo veldig gode muligheter til utdanning i militæret.

Mvh Ruben :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke prøvd å slippe unnna om jeg var deg.forsvaret er en fin erfaring å ha med seg,og i disse tider bra å ha på CV`en ,siden det er så mange som lurer seg unna.

alle som har hvert i millitæret vil vel påstå at sin tjeneste var best.

Selv vaar jeg i sjøfosvaret.var på rekruttleir på madla utafor stavanger.derfra søkte jeg meg inn i ubåtvåpenet. så var det til Haakonsvern i bergen på ubåt skole i 5 uker. så ble jeg plassert ombord på KNM Utvær som Navigasjonsassistent. vi var på mangen interesamme "eventyr" . først var vi 1 mnd i Skottland,og etter jul reiste vi till Middelhavet på oppdrag"Active Endeavour" på NATO oppdrag.og var der i 5 mnd mens det var krig i irak.

Millitæret er ikke noe vanskeligere enn noen vanli videregående skole,så er ingenting å kvi seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på sesjon for ca to måneder siden, regn med mye venting. Ta med en bok, blad eller noe annet. :lol:

Det jeg valgte var MP og hundetjenesten i sjøforsvaret. Har ikke noe særlig lyst til å komme langt nord.

Skal du på ordentlig vinterøvelse så må du nok langt nord alikavel :)

Men det er fint i nord 8) kan bli jævli kaldt da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor jo utfor harstad. :D

tenker på om jeg burde være nært heim plassen min eller komme meg langt unna?

kan ikke fære i sjøforsvaret. blir så sjøsyk, i tillegg liker jeg ikke å få vann i nesen.

Lurte på brannvakt i luft forsvaret?

er jo snart ferdig med skole og klar for lærlingtid. kan man ta det i militæret? bilmekaniker, eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...