Madelitn Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Skal kjøpe meg bil nå, og vil ha bmw. Men har igrunn lite peiling på bil:s Har sett litt på to stykker, men jeg kunne trengt litt hjelp for å vite om de er noe å satse på. 1: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1302700 2: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1349189 Blir også veldig glad for forslag=)
Schnellfahren Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 He he he.... er jo en av disse som raver over den andre da.... Av de to burde du definitivt gå for 320'en... større maskin og KLART finest av disse to! Tips; Hold deg unne 318i'er med M40 motorer
Toro Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Som de andre sier så burde du gå for bil nr 2. Den første ville jeg aldri vurdert engang
tobben! Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 generelt er vel et godt tips¨å holde seg unna biler med "tribals" på, det er noe som får meg til å ønske at jeg var død.
Betakaroten Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Dersom du får med pusen på nr 2 så vil jeg si at det er et veldig godt kjøp
HeinZ Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Uten tvil 320. som tidligere har blitt sagt så er m40 motoren bmws dessidert dårligste motor. Tro meg, har hatt god erfaring med m40. En gang, aldrig igjen
Madelitn Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 Dersom du får med pusen på nr 2 så vil jeg si at det er et veldig godt kjøp hehe, spurte faktisk om det og det var ikke hans så fikk ikke;/ men fikk se flere bilder idag og lakken var horribel!
Arild G. Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 det er vel mange billige e36 på markedet nå, så det går vel an å finne bedre alternativ enn de to der etterhvert. men av de to så hadde hvertfall den første ikke vert aktuell ville heller ikke kjøpt den 320'n visst den trenger ny lakk
Madelitn Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 det er vel mange billige e36 på markedet nå, så det går vel an å finne bedre alternativ enn de to der etterhvert.men av de to så hadde hvertfall den første ikke vert aktuell ville heller ikke kjøpt den 320'n visst den trenger ny lakk Fikk se flere bilder og det var ikke noe å satse på nei! Men jeg finner jo ingenting ;(
Madelitn Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Skrevet Januar 7, 2007 hva med denne da? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1337636
krza Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 God motor og pen bil, men baklyktene var jo helt forferdelige.. Jeg ville personlig ikke engang vurdert å kjøpe bil av noen som syns lexus lykter på bmw er pent.. Kanskje bare jeg som er kresen, men vil gjerne sove om natten uten tvil om at bilen har blitt godt behandlet.. Den siste her var hvertfall finere enn de to andre. Den 318'n var jo komisk stygg
andreasrr Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 gå for 320 en du.m40 motorene er de værste som bmw har noen sinne laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå