borte Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Heisann! Trenger følgende deler til E34! - Hele gulvmatta innvendig - KJØPT! - Skjermene - KJØPT! - Bakfanger - KJØPT! - Panser - KJØPT! - Alle fire dørene - KJØPT! - Støtfangerfestene rundt hele bilen - KJØPT! - Deksel over vindusviskermotoren + festene/klipsene - KJØPT! - Listene innenfor dørene som holder matta på plass - KJØPT! - Radiator - KJØPT! - Festene til plata/dekselet bak førersetet - Elektriske bakvinduer (Ledningsnettet i dørene + el.motor, etc) - 1 stk kjørelys-pæreholder i høyre baklykt - De festene/klipsene som holder bremseklossene stødig(bakbremser) - Parklysholdere i forlykt (begge sider) - Lyktebrakettene rundt lyktene - Grill-listen + festet - Komplett bredfront/V8-front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 det var jamen litt av en små-plukk liste blir sikkert mye bedre bil når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe småplukkliste ja! Håper bare at noen gidder å ta seg tid til å selge slike smådeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 jeg har et nytt orginal BMW panser. Prisen er 2000,- pluss evntuell frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hei. Jeg har skrevet ut ØNSKELISTEN din Skal gå igjennom å se hva jeg har av smågodt sender svar imorgen. mvh Muska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 garrasjen: 2000 kroner blir litt vel mye for panseret.. Vil vel helst ha bredfronten uansett:) Muska: Hører fra deg i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Jeg har panser(800,-), 4 dører inkl dørtrekk(2600,-), bagasjelokk(600,-) m.m. Holder til i Bergen. Alle delene er fra en Hvit 90 mod E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Har forresten også bakfanger og en venstre skjerm mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 har allerede funnet en kar som selger deler av et par E34èr 12mil fra her jeg bor, så skal sjekke hva han har først! Tar kontakt med deg hvis jeg ikke finner det jeg er ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 garrasjen: 2000 kroner blir litt vel mye for panseret.. Vil vel helst ha bredfronten uansett:) Heh... ja Er jo bare nytt, så prisen er vel ikke SÅ høy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Den er gull, nr mitt er 45456131 Håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Heisann! Har en del deler av en E34 520 89mod delebil. Mye av det du leter etter. Du kan ta kontakt i morgen ettermidag, hvis du er interesert i deler! 90548145 Bjerkvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525ia Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Heisann! Har en del deler av en E34 520 89mod delebil. Mye av det du leter etter. Du kan ta kontakt i morgen ettermidag, hvis du er interesert i deler! 90548145 Bjerkvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Sorry, Beklager men jeg trodde jeg hadde sååå mye småtteri til E34 men jeg finner bare store ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som har følgende smådeler liggende da? - Festene til plata/dekselet bak førersetet - Elektriske bakvinduer (Ledningsnettet i dørene + el.motor, etc) - 1 stk kjørelys-pæreholder i høyre baklykt - De festene/klipsene som holder bremseklossene stødig(bakbremser) - Parklysholdere i forlykt (begge sider) - Lyktebrakettene rundt lyktene - Grill-listen + festet - Komplett bredfront/V8-front - Skinninteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå