Sunspec Skrevet Januar 7, 2007 Skrevet Januar 7, 2007 Jeg driver og bygger opp en E34, så ville bare lage en tråd hvor alle kan skrive hva dem har gjort med sin E34 eller hva man kan gjøre for å få den bedre(Det er greit med tips). Jeg tenker på kjøreegenskaper og performance. Så: Hva har du gjort med din E34? Hva kan gjøres for å få den bedre som du har erfaring med?
Jan e34 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har montert modifisert clutch stopper, ettersom clutchen orginalt har vandring som en liten lastebil.
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Bilsteindempere og H&R senkefjører har jeg god erfaring med Gode bremser og dekk er også kjekt!
Sunspec Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Jan E34: Føler du at bilen blir mere sportslig med kortere vandring? Vegard: Hvor mye har du senka?
Steffan C Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Står vel det meste som er gjort med Touringen i tråden om Touringen i signaturen min .
E-30 big Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har montert K&N filter på min... vart mye tøffere lyd i alle fall... synes den gikk litt bedre også
Steffan C Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har montert K&N filter på min... vart mye tøffere lyd i alle fall... synes den gikk litt bedre også Legg ut bilde.......
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Bilsteindempere og H&R senkefjører, effekt anlegg.. driver mest med å prøver å få et bra karoseri jeg nå, for da har jeg valgene senere.. skal ribbe bilen i morgen... kommer også til å ta ut motoren, og sette inn et hakk grøvere, for begynner å få mye lekasjer på motoren min, har gått 185,000 km...ellers så begynte jeg å rette ut en bulk, i en bakskjerm i dag.. slipt ned panseret mitt i dag... tok av BMW merke på panseret.. så det blir ikke det mer på den.. skal fjerne dørhåndtak, og bygge ut der skiltet sitter bak, så den blir helt rett.. morgendagens mål er å gå ribbet hele bilen, få tatt ut ruter.. og kansje gå på å skru ut motoren? så skal jeg henge hele chassiet i taket, slipe ned/sandblåse.. også blir det hel lakkering.. har ikke tenkt lenger enn det ennå, men er nok arbeid så langt=) tenkt litt på M5 delebil da=)
Jan e34 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Jan E34: Føler du at bilen blir mere sportslig med kortere vandring? Ja, på min var det i hvert fall unødig mye vandring innenfor punktet hvor clutchen griper inn. Ettersom UUC sin clutchstopper ikke passet på e34(feil gjenger), lagde jeg en sjøl. En hylse, en skrue igjennom og en gummibit som jeg limte på toppen. Loctite ved montering anbefales. Det er den modifikasjonen jeg har gjort som ga mest pr. krone. Edit: Brukte en hylse ettersom jeg ikke hadde en mutter som passet på bolten. Det var litt spesielle gjenger. Eksempel på hvordan en clutch stopper lages finner du ved å følge denne linken: http://www.unofficialbmw.com/all/drivet ... tment.html
E-30 big Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Jeg har montert K&N filter på min... vart mye tøffere lyd i alle fall... synes den gikk litt bedre også Legg ut bilde....... Her er det.... grønt og fint
sugress Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 må si meg fan av E-30 big sine biler! ellers har jeg montert bilstein dempere rundt om med AP fjører. Greenstuff klosser og slissa ventilerte skiver rundt om. Skiftet traversforing med ny original fra bavaria. Nye bærearmforinger ( powerflex ). Fått på bedre dekk, Hankook ventus sport k104 235 og 255. Grusomt godt grep, stiv som en gokart. Innsatsfilter fra rema1000.
Sunspec Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 Bilsteindempere og H&R senkefjører, effekt anlegg.. driver mest med å prøver å få et bra karoseri jeg nå, for da har jeg valgene senere.. skal ribbe bilen i morgen... kommer også til å ta ut motoren, og sette inn et hakk grøvere, for begynner å få mye lekasjer på motoren min, har gått 185,000 km...ellers så begynte jeg å rette ut en bulk, i en bakskjerm i dag.. slipt ned panseret mitt i dag... tok av BMW merke på panseret.. så det blir ikke det mer på den.. skal fjerne dørhåndtak, og bygge ut der skiltet sitter bak, så den blir helt rett.. morgendagens mål er å gå ribbet hele bilen, få tatt ut ruter.. og kansje gå på å skru ut motoren? så skal jeg henge hele chassiet i taket, slipe ned/sandblåse.. også blir det hel lakkering.. har ikke tenkt lenger enn det ennå, men er nok arbeid så langt=) tenkt litt på M5 delebil da=) Hva slags motor er det snakk om? Skal det bli lekebil eller bil til offentlig bruk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå