sundan2k Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 18 desember 2006 kom noen å satte igjen en Mercedes utenfor her jeg bor. Den er ikke registrert, men har vært innom Ivex etter skiltplatene å skjønne. Det er en mørk stasjonsvogn og jeg tror den er på sommerhjul. Noen som kan savne en sånn, eller er det bare å få den levert til opphugging? Det er vel kanskje noen og 90 model... Noen som vet adressen til merce-forumer der man kan poste slikt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 kom der ikke en ny lov for en stund siden som sa at biler uten skilt som har stått langs offentlig vei i mer enn 6mnd kam hvem som helst ta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 kom der ikke en ny lov for en stund siden som sa at biler uten skilt som har stått langs offentlig vei i mer enn 6mnd kam hvem som helst ta? Det hadde jo vært en morsom lov http://www.mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe jeg tar av skiltene på 330´n og parkerer den lenge langs veien så plutselig en dag er den bare borte hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Finneren er vinneren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du hørt med politiet om den er stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du hørt med politiet om den er stjålet? Jepp her ringt de og de var ikke da på utkikk etter noen slik bil. Har snakket med Ivex også og de kunne ikke si hvem de hadde solgt den til. Bilen har jo ikke skilt på, så da er det litt vanskelig å finne eieren. Må jo finne eieren så jeg kan fortelle at nå må bilen hentes her ellers så kan den hentes hos høggeren. Merkelig at folk ikke har mere respekt for sine kjøretøyer. Er sikkert en flott og god bil, men men... Er jo en Merce så det er vel kanskje derfor.. he he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen k Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 ...Noen som vet adressen til merce-forumer der man kan poste slikt??? www.mercefreaken.com www.mbentusiastklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hmmm.. Alle som har problem med å få vrake BMW-en sin etter dei nye reglene kan komme og levere dei til meg... Hehe Kjell Rune: Kor du parker den henne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 hehe jeg tar av skiltene på 330´n og parkerer den lenge langs veien så plutselig en dag er den bare borte hehehe hehe, jaja var en norskpolakk som sa det til meg for noen år siden egentlig er det ganske fornufitg, siden det står endel vrak uten skilt rundtom på offentlig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Har du hørt med politiet om den er stjålet? Jepp her ringt de og de var ikke da på utkikk etter noen slik bil. Har snakket med Ivex også og de kunne ikke si hvem de hadde solgt den til. Bilen har jo ikke skilt på, så da er det litt vanskelig å finne eieren. Må jo finne eieren så jeg kan fortelle at nå må bilen hentes her ellers så kan den hentes hos høggeren. Merkelig at folk ikke har mere respekt for sine kjøretøyer. Er sikkert en flott og god bil, men men... Er jo en Merce så det er vel kanskje derfor.. he he... klarer du ikke se karroserinr heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvor i tromsø den står da???kan hente den eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 chassinummer funker fint det til å finne eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 på http://www.mercefreaken.com/ under tester er det en test med mercedes c180 vs 1994 bmw 318is. Var litt artig å lese en slik test! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 hehe jeg tar av skiltene på 330´n og parkerer den lenge langs veien så plutselig en dag er den bare borte hehehe hehe, jaja var en norskpolakk som sa det til meg for noen år siden egentlig er det ganske fornufitg, siden det står endel vrak uten skilt rundtom på offentlig vei. å er det derfor det er så mange norske stjælte biler som havner i østblokkland... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå