T Y racing Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 men det er bra de har lagd nye regler for tilskuere http://video.google.com/videoplay?docid ... p+b+rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Tror ikke jeg hadde greid å kjøre for fullt med folk stående så tett inntil, og delvis uti veien. Egentlig helt utrolig at dette var lov, men samtidig er det jo folk veldig tett innpå veien i mange rally enda. Gruppe B-bilene er i allefall noe av det råeste som noen gang er brukt i motorsport synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Andreas Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 nei rally blir aldri det det en gang var men sant det der med tilskuerene.. synes det kunne blitt lov men guppe b rally igjen men strengere regler for tilskuerene.. rally i dag er nesten tragisk med tanke på åssen det var den gang.. real rally group B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 littt OT... noen som vet hvilken sang de spiller i starten av den videoen da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tror ikke jeg hadde greid å kjøre for fullt med folk stående så tett inntil, og delvis uti veien. Egentlig helt utrolig at dette var lov, men samtidig er det jo folk veldig tett innpå veien i mange rally enda. Gruppe B-bilene er i allefall noe av det råeste som noen gang er brukt i motorsport synes jeg hadde de ikke hatt kartlesere hadde de faen ikke sett svingene pga alle tilskuerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Utrolig at det ikke skjedde mer ulykker enn det gjorde mtp at de nesten snittet tilskurere hele veien..Audi S1 er hvertfall kongen blant rallybiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Rått!!! med det rallyet Men ville ikke vært den som sto mitt i veien og få en bil mitt i fange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 o.m.g!! Eg hadde aaldri stått så nærmed... blei nervøse av å se på jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå