Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 tja. skal en si da, kjøpte meg en E34 her om dagen.. egentlig et bra eksemplar til billig penge.. er ikke så god på det elektriske på biler, derfor jeg skriver her.. denne bilen jeg kjøpte, kjøpte jeg etter at den har vært stjelt.. så dørlåser er knekt, og dashen er rivi opp, men på den største svarte ledningen, så er det koblet en kabel imellom hull en og tre, jeg tenkte det at, ekstra sikkerhet, siden jeg ikke har låser på den.... så jeg koblet det sammen igjen, men nå har sperra flygi på som et lite helvete.. hehe.. så den er nå ikke stjelbar.. men åssen skal jeg "tyv" koble den igjen, så jeg får flytt den hjemmante til verkstedet? venter på ny kode til alarmen fra defa, men ser ut som om det skal ta tid:( for da jeg kobler det sammen igjen, sånn som det satt, blir det bare masse gnister og røyk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h_anti Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Fikk du ikke med fjernkontroller eller kodekort?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 har fått med fjernkontrollene, men kodekortet det var så utvasket, så venter på nytt, men defa bruker tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h_anti Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Hvis fjernkontrollene ikke virker og koden er uleselig, så er eneste løsningen å koble fra sentralenheten til alarmen og koble sammen startsperreledningene. Hvis bilen har immobilizer i tillegg blir det fort en dagsjobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg tror jeg blir nødt til det.. for må flytte bilen min igjen nå... har akkurat vært å sett etter den nå, dreiv folk rundt den.. men de har ikke tatt med seg noe.. så jeg får enten få en til å taue meg, eller prøve å koble om i morgen... men hadde vært greit om det funka, for har ikke noe helst form forsikring på den nå.. men har vel noe med at den har gått som DB drag racing bil, for kicker... så derfor de tror det er mye å hente=) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 fiksa det nå jeg.. funker ikke som det skal, men har ihvertfall fått kjørt den hjem;) funnet så mye feil i dag, at jeg holder på å bli sprø! Tror det kommer til å bli ny bil jeg nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå