Champ Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Skulle sett på en del ting på bilen min , er det noen privatpersoner i tromsø som kan påta seg litt skruing ?? eller vet du om noen her utenom merkeverksted ? dette gjelder forholdsvis enkle ting men som jeg ikke kan selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Hvilke ting tenker du på da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tja.... skulle fått skifta bremseklosser, sjekka festene på eksosanlegget og kanskje fått bytta releet til vindusviskerne, sikkert en del småting til som jeg ikke kommer på akkurat nå, men skal ikke være snakk om noen store operasjoner. men altids kjekt å ha kjennskap til noen man kan få gjort slikesmåting hos uten å måtte betale det samme som de forlanger på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Synd du bor i feil del av landet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 vel, er jo EN som har svara da, får bare håpe noen fra Tromsø stepper frem, bedre å betale en privatperson det han mener er riktig pris enn å betale til griske verksteder som er så overprisa at jeg får innovertiss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 vel, er jo EN som har svara da, får bare håpe noen fra Tromsø stepper frem, bedre å betale en privatperson det han mener er riktig pris enn å betale til griske verksteder som er så overprisa at jeg får innovertiss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Husk at det ikke er alle verksteder som er griske og fakturerer med gaffel. Det finnes faktisk verksteder som ikke bare bytter alle deler som diagnose apparatet sier ved første anledning. I noen tilfeller er det faktisk også merkeforhandlere, men det er en del rimelige og svært dyktige uavhengige BMW-spesialister der ute. Men i Tromsø er jeg faktisk usikker på tilstandene blant verkstedene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Tja.... skulle fått skifta bremseklosser, sjekka festene på eksosanlegget og kanskje fått bytta releet til vindusviskerne, sikkert en del småting til som jeg ikke kommer på akkurat nå, men skal ikke være snakk om noen store operasjoner.men altids kjekt å ha kjennskap til noen man kan få gjort slikesmåting hos uten å måtte betale det samme som de forlanger på verksted Når man tenker på hva jeg kjører er den en selvfølge å kunne skru Men tiden strekker så vidt til å vedlikeholde mine egne bilden da pga skole og arbeid. Men det på lista de er jo bare småpjatt som ikke tar lang tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 for meg ville det nok tatt laaaang tid , jeg kan ikek skru bil og tør derfor ikke prøve så bare gi meg beskjed hvis du finner tid til dette "småpjattet" med mindre du skal ha samme pris som på verksted. Hvor mye ville en normalt måtte betale privat for noe slikt som dette da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 kunne ha gjort det, men har ikke plass i verkstedet, desuten ligger det et godt stykke utenfor byen. Har du sjekket på eks breivika vgs da, de tar vel på seg enklere jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Var nylig i Nordlys en artikkel om en studentbedrift på breivika vgs. De tok på seg forskjellige reperasjonsjobber for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 håper virkelig ikke at de er retards siden det kansje blir en av dem som blir så heldig at de får skru på evnt. bilen min i framtide men så har vel kanskje ikke de som går mekanisk det beste rykte på seg heller da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 får kanskje prøve dem da hvis ingen her på forumet vil skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 var å kikka på sidene til skolen men fant ingenting om noe slikt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Ring skolen og spør. Tast 77 78 88 00 så kommer du til sentralbordet. De er bare glade for å få litt å gjøre i timene. Vil samtidig si at det er trygt å levere bilen der ettersom det er mange lærere som følger med, og lærerne er utdannet bilmekanikere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå