Krims0n Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Hei Jeg har tenkt til å skaffe meg angles eyes til bilen min en bmw e34 520i 91mod. Jeg er ikke sikker om jeg skal ha de med blå skjær i eller de standard med en slags gulfarge. Har sett litt på https://www.koed.dk/ men er usikker om hva som er hva osv. Noen som vet? her er den ene: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Her er den andre. https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Er dette med angles eyes? (deamon eyes) står det. er ikke sikker på om det er angles eyes. Eller er det noen som har noen svært pent brukt til salgs?? Mvh Lasse.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Hei Krims0n Er du fornøyd med baklyktene du kjøpte av meg? Når deg gjelder Demon eyes fra Koed så er det inpro angel eyes, de du får avviker litt fra bilde for ringene går helt rundt Jeg har kjøpt de selv(se avatar) og det jeg er missfornøyd med er at de lyser litt svakt i dagslys og klipsene var litt dårlige uten at det er noe problem da du kan bruke de fra gamlelyktene Ellers har jeg hørt at det er noen som har litt problem med at ringene slutter å lyse uten at jeg vet om det er noe stort problem. Noen andre har også klagd på at glasset er for svakt.. Men prisen er jo hyggelig da
fre Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 For tiden er det faktisk ikke inpro, men FK og et annet merke. Skal være veldig bra kvalitet!
Krims0n Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Hei hei jokkalin. Ja det må jeg si Det virka fint og ble MYE penere. Nå gjenstår bare angles eyesene! Men lurer på en ting til. På https://www.koed.dk/ står det at for Klarglas forlygter, (Med deamon eyes) -Sæt- www7736 koster det DKK 1.489,00 / DKK 1.861,251. Da lurer jeg på om er det kunn til den ene siden for den prisen eller for begge?
Ingebrigtsen Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Godt du ble fornøyd da De du linket til er for begge sider og det følger med alt du trenger for montering utenom pærene
fre Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Hei hei jokkalin. Ja det må jeg si Det virka fint og ble MYE penere. Nå gjenstår bare angles eyesene! Men lurer på en ting til. På https://www.koed.dk/ står det at for Klarglas forlygter, (Med deamon eyes) -Sæt- www7736 koster det DKK 1.489,00 / DKK 1.861,251. Da lurer jeg på om er det kunn til den ene siden for den prisen eller for begge? Sæt = sett = begge
Krims0n Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 skjønner men er usikker på hva som lønnser seg. Nå har jeg vært i kontakt med Gsbildeler ang angles eyes til min e34. prisen på et komplett sett kom på : ANE34220 Frontlykter E-34 sedan "Angel Eyes" chrome Pris 2.334,38 kr. (1.867,50 kr uten mva) 174 Sett på lager. Kampanje fra 01/01/07 til 15/01/07. Ordinær pris 3,112.50 kr (inkl. mva) Så det er litt dyrere enn hos Koed. Men så kommer spørsmålet om hvem som har best kvalitet. Og deretter hvis jeg bestiller fra koed som er DK (danmark). Blir det vel dyrere og importere igjen toll osv? noen som vet noe? Mvh lasse (krims0n)
fre Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 skjønner men er usikker på hva som lønnser seg. Nå har jeg vært i kontakt med Gsbildeler ang angles eyes til min e34.prisen på et komplett sett kom på : ANE34220 Frontlykter E-34 sedan "Angel Eyes" chrome Pris 2.334,38 kr. (1.867,50 kr uten mva) 174 Sett på lager. Kampanje fra 01/01/07 til 15/01/07. Ordinær pris 3,112.50 kr (inkl. mva) Så det er litt dyrere enn hos Koed. Men så kommer spørsmålet om hvem som har best kvalitet. Og deretter hvis jeg bestiller fra koed som er DK (danmark). Blir det vel dyrere og importere igjen toll osv? noen som vet noe? Mvh lasse (krims0n) 25% moms, og 195kr i fortollingsgebyr er det som tilkommer på ordre fra Koed
Krims0n Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Ok. Takk for det.. Det betyr at lyktene fra Koed kommer på ca. 2,500 kr + - litt. Mens fra GS bildeler kommer det på 2334,- Tror nok jeg går får disse fra GS bildeler da. Iogmed at det også ligger i Norge og raskere leveringstid pluss litt billigere. Takk for hjelpen alle
Krims0n Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Ok. Takk for det.. Det betyr at lyktene fra Koed kommer på ca. 2,500 kr + - litt. Mens fra GS bildeler kommer det på 2334,- Tror nok jeg går får disse fra GS bildeler da. Iogmed at det også ligger i Norge og raskere leveringstid pluss litt billigere. Takk for hjelpen alle
Ingebrigtsen Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Jeg hadde gått for GS da tror jeg:) KOED har veldig rask levering de og bare så det er sagt:)
Krims0n Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 ja regner med det.. men blir 2.435kr eller noe sånt mener jeg og huske med all porto der også. så blir egentlig likegyldig. men Da bestiller jeg fra GSbildeler nå jeg.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Ja gjør det:) husk legg ut bilde av bilen din etterpå da:))
Krims0n Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Skrevet Januar 9, 2007 Ja gjør det:) husk legg ut bilde av bilen din etterpå da:)) Ja det skal jeg prøve å få til
Steffan C Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 25% moms, og 195kr i fortollingsgebyr er det som tilkommer på ordre fra Koed 2252kr kommer de på hvis kursen på DKK er 110,50kr .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå