Sigbjørn Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har en KKK 27/28 og trenger "smørenippel" på turboen også slanger til det. Hvor får jeg kjøpt dette til min turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Rapp noe fra en av vindmøllene. Hør med Norsk Turboservice, de kan sikkert hjelpe med riktig dimensjonerte tilkoblinger Benytt rør i mest mulig grad til oljen, så bruker du slanger i vinkler og tilkoblinger. Enten silikonslanger, eller vanlige oljeslanger og surr varmeisolerende materiale rundt slangene, og pass på at de ikke ligger inntil eksosmanifold/eksosturbin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har en KKK 27/28 og trenger "smørenippel" på turboen også slanger til det.Hvor får jeg kjøpt dette til min turbo? tess lager sånne ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har en KKK 27/28 og trenger "smørenippel" på turboen også slanger til det.Hvor får jeg kjøpt dette til min turbo? tess lager sånne ting. Har de også smørenippel på turboen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har en KKK 27/28 og trenger "smørenippel" på turboen også slanger til det.Hvor får jeg kjøpt dette til min turbo? tess lager sånne ting. Har de også smørenippel på turboen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Siden du akkurat gikk på dass, skriver jeg det her.. hehe www.klracing.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jubalong6 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 silikonslanger skal IKKE brukes til oljetrykk!!! Tess fikser det billig og bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 oljerøret ut fra turbon min ligger 3-4 cm fra grenrøret på det nermeste, hva slags varmeisolason lønner det seg å bruke, og ovor finner jeg det lett tilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå