Gjest Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Som sagt i topic så er det er forferdelig leven når jeg prøver å starte bilen! Den starter alltid, men den skraper og bråker mye, så tar den litt og litt også starter den til slutt etter litt kjinning.. motor går fint etter at jeg har fått start så kan det være noe i veien med starteren min? Hadde bilen på diagonse, de fant ikke noe - men har defekt kamakselsensor, kanskje det har noe å si? Anyone!
TexWiller Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Kan høres ut som du har et problem med innslaget på starteren, en defekt kamakselsensor gjør at bilen blir litt mer tungstartet. Kunne ikke verkstedet som tok diagnosen fortelle deg hva som var galt
Gjest Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 De kunne bekrefte at som nevnt - kamakselsensor er defekt, men de kunne ikke si om det hadde noe sammenheng med at bilen var tungstartet. BMW Ålesund
TexWiller Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 De kunne bekrefte at som nevnt - kamakselsensor er defekt, men de kunne ikke si om det hadde noe sammenheng med at bilen var tungstartet.BMW Ålesund Vis kamakselsenor eller veivakselsensor ryker så blir bilen tungstartet, er begge defekte på en gang så blir den veldig tungstartet. Men slik du forklarer det så tenker jeg på starteren, få en annen mekaniker til og høre på den for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå