Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tiden er inne for at jeg skal kjøpe bil, og da går jeg for en E36..

Krav:

323 eller 325

Sedan, 4 dører

Ikke mørk grå eller sort (for vanlig og kjedelig)

Godt vedlikeholdt

Ikke over 100k kr

Må befinne seg på østlandet eller sørlandet.

• 2 weeks later...
Posted

Jeg er visst litt for kresen, så jeg kan være interessert i litt annet og. Oppdaterte krav:

323 eller 325

Sedan eller coupe

Manuelt gir

Godt vedlikeholdt

Ikke over 100k kr

Må befinne seg på østlandet eller sørlandet.

Posted

Vet om en meget pen M3 3,2 sedan, som er totalt ombygd fra 325i e30. Takluke, el seter sportskinn, fjernstyrt sentrallås, 18OZ ++ Meget velholdt bil! Er du intr. så kan jeg skaffe noe bilder :)

Posted
Vet om en meget pen M3 3,2 sedan, som er totalt ombygd fra 325i e30. Takluke, el seter sportskinn, fjernstyrt sentrallås, 18OZ ++ Meget velholdt bil! Er du intr. så kan jeg skaffe noe bilder :)

hmmm kansende bilder og info til meg og på den;)

kembo_racing@hotmail.com

Posted

Beklager.. så ikke at du skrev under 100 000.. tipper han skal ha mellom 150 000 - 200 000 for denne.. uten at jeg vet noe sikkert enda. Forresten justerbart høyde og hardhet understell også på den

05.JPG

02.JPG

03.JPG

Bilde001.JPG

Posted

regner med den ikke er regga som m3 men er den godkjent ommbyggd?

skjekk prisen a;)?

Posted

jeg har en 91 325i sedan e 36 som har gått 227,000 km med forsterket girkasse,eu ok,årsavgift for 07 bet,sølv farget,elvindu,soltak osv..60,000

Posted
jeg har en 91 325i sedan e 36 som har gått 227,000 km med forsterket girkasse,eu ok,årsavgift for 07 bet,sølv farget,elvindu,soltak osv..60,000

Har du bilder av gliset?

• 3 weeks later...