bjeagle Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Disse lyktene ser helt like ut mine FK lykter, og de er helt ok, det eneste jeg har å utsette på dem er dårlige langlys og at mine dugger litt desverre..
Turbo-Knut Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Noen som har AE til e-34 som gsbildeler selger på tilbud nå?http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8006.jpg Er disse bra? Evt noe som er bedre? Ja, jeg har! Ringene lyses opp av 4 lyspærer i hver ring, noen av disse blir svakere over tid, men pærene kan byttes ut. Jeg har ekstra sterke-hvite lyspærer, og de lyser greit opp, selv om fjernlysa sprer litt rart, litt til alle kanter lissom... Anbefaler i allefall sterkere pærer enn standardpærer, da jeg kjørte en annen bil med samme lyktene og standardpærer.. stor forskjell! Så bortsett fra svake pærer i parklysringene, er jeg egentlig fornøyd
Kai-P. Skrevet Januar 10, 2007 Skrevet Januar 10, 2007 Hadde en E36 for en tid tilbake og kjøpte Hella-lykter til den. Puttet i Philips Vision Plus-pærer og må si at lyset jeg fikk er nok noe med det beste jeg har hatt i noen av bilene mine.
tovik Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 har som dannis nevnte tidligere i tråden hella lykter på min bil.. Kan nok hende at ringene er feil vei, men synes iallefall di ser bedre ut en andre ringer, som f.eks i FK lyktene.. dette er jo da smak og behag.. men er iallefall meget fornøyd me lyset i disse.. er linser i nærlysene, og jeg har montert xenon.. langlysene er også meget bra, kjører foreløbi med vanli halogen pærer der, men skal byttes til xenon.. langlyset er iallefall mye bedre enn di på andre biler jeg har hatt, uten å montere ekstralys.. så er storfornøyde med disse lyktene..
bjeagle Skrevet Januar 14, 2007 Skrevet Januar 14, 2007 er det vanskelig å skifte ringene? I såfall hvor får man kjøpt slike pærer?
Boss Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Det er nå Hella som er orginal lyktene til BMW da, så jeg tror englene ser rett vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå