Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei..Jeg har en e30 320i 88modell..Sitter en m20b20 motor i den..Så litt på det øverste speedometeret der,det hvite..Vil det fungere på min bil?

Det øverste har stått i en 320i 90mod, så det bør gå bra :)

Du kan jo skrue ut det du har, og sammenligne baksiden med det jeg har tatt bilde av :wink:

Skrevet
Kan du evt sende speedometeret? Å hvordan vil du gjøre det med betaling da?forhåndsbetaling?

Jepp, speedometeret kan godt sendes..Helst forhåndsbetaling :wink:

Skrevet
Er det knot og få ut speedometer? eller er det et par skruer?

Det er en smal sak :wink:

Du fjerner to skruer helt øverst på speedometeret, så skruer du ut noen som er helt i bunn av speedometeret (må fjerne noen deksler for å komme til disse)

Skrevet

Hvis jeg setter over penger på din konto i morgen?ordner du med frakt osv da?Setter over 900 kr til deg..Du kan sende meg kontonr pr sms..480 61 969..Men ikke for å være mistenksom,kan jeg være sikker på at du sender det?

Skrevet
Hvis jeg setter over penger på din konto i morgen?ordner du med frakt osv da?Setter over 900 kr til deg..Du kan sende meg kontonr pr sms..480 61 969..Men ikke for å være mistenksom,kan jeg være sikker på at du sender det?

Hei! Du kan stole på meg :wink:

Men det er en som er før deg i køen :wink: det er 900kr + frakt :wink:

Skrevet

Hvor mye kan frakt komme frakt komme på da?Jeg vil ha det jeg..kan sette over penger til deg i løpet av dagen jeg,om du sender meg kontonr..? 480 61 969..nr mitt.

Skrevet

Når jeg tenker meg om så er det best hvis du sender det i postoppkrav,betaler ikke jeg så får du pakka tilbake..send den som norgespakke,med postoppkrav;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...