Ingebrigtsen Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har drivi og demonter litt i dag for å få fiksa en lekkasje i varmeregisteret. Da jeg demonterte så jeg at det virket som om det er overgangen mellom rørene og varmeregisteret som lekker, dvs o-ringene. Legger ut et bilde og håper på synspunkter og meninger fra dere som har peil på dette om jeg er på rett spor Skal jeg bare kjangse på og bytte o-ringene eller bør registeret byttes?
Stian333 Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 Hvordan merket du den lekasjen der? Etterfylling av kjøleveske eller dugg problemer?
Ingebrigtsen Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Duggproblemer:) trengte aldri og etterfylle kjølevæske så det var ikke store lekkasjen:) kunne merke det ble litt fuktig ved høy temperatur da..
Stian333 Skrevet Januar 9, 2007 Skrevet Januar 9, 2007 Akkurat. Jeg måtte etterfylle ca 0,5l her om dagen, men jeg kan ikke finne noe lekasjer i motor rommet. Vannpumpa er fin også. Kanskje jeg skal ta meg en titt på denne radiatoren. Jeg har ikke duggproblemer..
Ingebrigtsen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får ut registeret? hvor sitter det skrudd fast?
BoSJo Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Må bare vere med på en lytter her. Har kansje samme problem.
Ingebrigtsen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 Må bare vere med på en lytter her.Har kansje samme problem. Hehe ja gjør det ser du kommer fra skjetten.. er der jeg står og skrur å Har skrudd ut nesten alt jeg så er vel bare noen få skruer igjen før det er ute tenker jeg
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Lekkasje på varmeregisteret...hmmmm, det har vi ikke sett Joiner klubben jeg også.
BoSJo Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 skjetten.. er der jeg står og skrur å sier du det ja, fikk helt lyst til å komme og se åssen det ser ut (er på guldhaugsletta). Leier du garage her??
Rogern Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 byttet nettop på en e30 nå og var bare tre torx skruer ved røra.. så var d bare å trekke d ut. måtte faktisk slippe ned rattstammen litt for d var fryktelig langt... er jo ikke sikkert d er nødvendig på e34...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 skjetten.. er der jeg står og skrur å sier du det ja, fikk helt lyst til å komme og se åssen det ser ut (er på guldhaugsletta). Leier du garage her?? Det kan du jo alltids gjøre, men må avtale da for den står i garasjehus i riihimakivn Nei leier ikke, er muttærn sin garasje, er oppvokst på skjetten jeg
Ingebrigtsen Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Skrevet Januar 16, 2007 byttet nettop på en e30 nå og var bare tre torx skruer ved røra.. så var d bare å trekke d ut. måtte faktisk slippe ned rattstammen litt for d var fryktelig langt...er jo ikke sikkert d er nødvendig på e34... Hmm tror nesten ikke det er likt med e34, selv om jeg løsnet rørene sitter registeret bom fast..Begynner nesten og lure om jeg må skru ut hele den booksen den ligger inni??
Kenneth BMW Skrevet Januar 16, 2007 Skrevet Januar 16, 2007 Jeg har akkurat hatt ute mitt register og det var bare å ta bort rørene og drege det ut.. litt hart. Jeg hadde en lekasje så jeg renset det og sjekket nøye men kunne ikke finne lekasjen men det hadde vert der ..... håper den har gått bort for jeg montere den nå Skal montere resten i morgen( onsdag)
Ingebrigtsen Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Skrevet Januar 17, 2007 Jeg har akkurat hatt ute mitt register og det var bare å ta bort rørene og drege det ut.. litt hart.Jeg hadde en lekasje så jeg renset det og sjekket nøye men kunne ikke finne lekasjen men det hadde vert der ..... håper den har gått bort for jeg montere den nå Skal montere resten i morgen( onsdag) Var det likt på din som bildene over viser= hvem vei dro du den ut da?
tobben! Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 hadde vært gull hvis du/dere som holder på med dette nå tar litt bilder og skriver en "liten" avhandling om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå