Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, var ikke så fin lyd nei :), kunne ha vert Utløserlagret på clutch'en, bråkte så jevlig av det på en bil på ett treff her, men det er da enkelt å finne ut, for det kommer bort når du clutsh'er fri bilen når den går :), men det har du sikkert testet.

Vist ikke så er det sikkert slitte Vippearmer\Ventiler som du sier ja :).

Bra årning med cd-spillern ;).

Lykke til! :)

Skrevet

Slenger opp noen bilder av nybilen, den er ikke vasket, så ser ikke like strøken ut som den egentlig er!!

PIC_0073-1.jpg

PIC_0074.jpg

PIC_0075.jpg

også ett av begge bilan, med en gang jeg har fått dem

duaj.jpg

den nederste er bilen som er i tråden. da var den nyvasket å shina opp:P

planer for nybilen er, bort med 318i merke, kvite speil, 60/40 senk, IS leppa, og bort med skvettlappan, også øyelokk å svart grill. tror ikke jeg skal gjøre så mye mere med den. også nå anna eksosanlegg da:)

Skrevet

fikk den grasat billig, er gådd 190000, har hatt den på bukk og INGEN rust. 0 feil på eu-kontrollen. skal ha den litt orginal. bare småfiksing:P så får jeg fikse den andre til sommern

Skrevet

takker:) ja liker selv masse bilder, så derfor legger jeg ut.

brukte vanlig bokslakk fra europris til 35 kr boksen, tok ca 1 uke før d tørka. men sett soM F, noe jeg vart overasket over. hadde ett par piggdekk ligganes i dørken bak sete, også gnudde det eine piggdekke mot døra, var dårlig plass. vart såvitt noe ripe i dørtrekket. såh, men tror matt lak er finere en blank da. skal lakke det i nybilen også, men da blir det matt

5.jpg

Skrevet

bimer1987: har tenkt å bruke 318. fikse den litt opp. så skal jeg kanskje ribbe 325`n og bygge bur i den, litt sånn stæsj. men får se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...