Skimmy Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Skrevet Desember 23, 2007 hehe, fordi jeg har ikke penger, er lærling og har 95kr timen, og har hus, mercedesen, og den andre bmw`en med skilt på. og kjærring å onge så er ikke penger igjen nesten:P hehe så blir litt budsjett bygging. men med tiden blir det nokk råere. skulle ha coilovers, men det vart ikke:P får se til neste år:P hadde samme senkesettet på gammel bilen, var stiv som faen.. og fungerte utmerket på acr
opasb Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Ja blir bra dette fredrik må bare si ifra viss du trenger skru`e hjelp. må få sitte på en tur da den blir ferdig
Skimmy Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 hehe, ja ska sei i fra. såklart skal du få sittepå. bi 31.mai på acr!
-Shark- Skrevet Desember 24, 2007 Skrevet Desember 24, 2007 Kjempe bra prosjekt.! Skal følge med her ja! Hva slags lakk brukte du på motor delene egentlig? Burde den ikke vært varmebestandig? Har endel penger eller? Du har jo en 4-5-6 biler stående, og alle bruker du litt penger på. Selv har jeg nok med å fore en BMW.
Skimmy Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Skrevet Desember 24, 2007 tusen takk, på innsug å toppdeksel brukt eg vanlig lakk fra europris, fungerte greit det. men på den nye motoren blir det varmebestandig lakk. nei er ikke så alt for mye penger i gården:P bare akkurat så jeg kan lage ett lite budsjett turbo prosjekt. blir ikke det råeste, men det vil sikkert fungere, gleder meg så til å bli ferdig har fått 325 forstilling no så nye senkesettet kommer på, fikk 51mm dempere og jeg hadde 45mm, så fikk tak i billig, også blir det vell burbygging i mellom jula:) gleder meg så sinnsykt, ønsker meg varmegarasje! God jul til alle på bimmers!
-Shark- Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Men begynner ikke lakken å flasse av a? Skal følge med videre. Blir knallbra med bur og turbo prosjekt!
Skimmy Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 har kjørt ca 200 mil på bane med fult skuv, men lakken satt bra den. lakken på bremskaliperne vart borte einaste:P det var og europris lakk. hehe
Skimmy Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 da e motorn klar til å bi plokka ut, har skrudd løst alt. bare å demontere garasjeporten å hente elefantjekken:) uff litt jobb inni hær ja:P ett av turbo og WG merca mi, lav og fin? IKKE noe vinterbil! begge bilan litt av di 4 bilan eg har i innkjørsla, bilcross biln til fruen, Ford sierra huse vårres inni sirævaen:)
Skimmy Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 da e motorn klar til å bi plokka ut, har skrudd løst alt. bare å demontere garasjeporten å hente elefantjekken:) uff litt jobb inni hær ja:P ett av turbo og WG merca mi, lav og fin? IKKE noe vinterbil! begge bilan litt av di 4 bilan eg har i innkjørsla, bilcross biln til fruen, Ford sierra huse vårres inni sirævaen:)
Hyggmaister Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Er på dine vegne glad for at dama di virker like bilintresert som deg!! Hehe Lærlinglønn, hus, kone og barn, en såpass ny merce samt 4-5 biler på toppen! hehe...Sånn for min del føler jeg måtte nøyd meg med en av dem Forsåvidt både av andres råd/meninger og egen fornuft
Skimmy Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Skrevet Desember 26, 2007 hehe, takk skal du ha! ja ho e veldi bilintrisert:) ikke så flenk å kjør da.. tok nettop venstre speile på mercedesen når ho sku rygg ut av innkjørsla. har to sånner store murstolpa som har vært port på før. så no ska eg hent en hjulaste å knus dem! hehe
-Shark- Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Er du lærling oppå alt det der??? Lærling selv, og knapt råd til bil. Skjønner ikke hvordan du får til det der
Aroid Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 noen bedrifter betaller godt til lærlinger også. jeg også er lærling å tjener 131kr i timen og 145kr når jeg må ta understell behandling av biler.
Skimmy Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 ja e sant det, spørs hvor gjerri er:P jeg må jobbe mye overtid for å få penger til dette lille prosjektet drømen er jo ett skikkelig serriøst prosjekt med ALT, og skikkelig gjort altsammen. blir når jeg får fast jobb det:)
Skimmy Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 har ikke fått gjort noe denne uken, har flyttet ut. så har ikke hatt så mye tid å skru, men etter nyåre blir det full gass.. får også kanskje leid skikkelig verksted, da blir det værtfall bra. slipper den lille kalle garasjen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå