Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har motorn kommet i hus å har fiksa å studert litt:)

har tatt ut gammel motorn å den står fint på henger

bilda!

P1010053.jpg

eg å ronja va ute en tur å skrudde litt:)

P1010054.jpg

intercoolern min:)

P1010056.jpg

noen kabel ruller, skal legge opp litt nye kabler til instrumentan

har også fått 5 meter med 70kvadrats kabel, skal montere batteriet bake!:)

P1010058.jpg

320 power!;)

P1010060.jpg

nye dempera å fjære:)

P1040074.jpg

turbo motorn, holder på å demontere litt:P

P1040076.jpg

litt porta topp jør susen

P1040078.jpg

gammel motorn ligg klar til å bi solgt:P

P1040080.jpg

oppi toppen på turbo motorn, ARP bolta, nye ventilløftera å sånt

P1040083.jpg

fin arbeids høyde på bilen?:P

P1040086.jpg

inni bilen, skal bare fjærne noe støydemping, og trekke opp litt kabler, så kommer dashborde på plass igjen:)

P1040089.jpg

ett til av gammel motorn:P

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

liten update, har fått montert på forstillinga, å biln står på hjulan igjen med nye dempera å fjære å powerflex foringe:)

litt bilda må man ha ja

P1060007.jpg

motoren er klar for å bi søtte i, va den ikke fin?:D

P1060008.jpg

P1060009.jpg

P1060010.jpg

der va han kommet ned på 4 hjul igjen:)

P1060011.jpg

her e det renska for alt av lydisolasjon og slikt. vurderer å lakke motorommet, har noen liter igjen fra da eg lakkert biln

P1060013.jpg

også spoilern min, som jeg veit at INGEN av dere liker på slike biler:P men denne bilen skal brukes på Arctic Cirkle Raceway, så er jo litn fordel med litt downforce:P

Skrevet

liten update, har ikke fått gjort så mye på bmw`en, må bygge om turbomanifoldn endel, vent på ny garasje, så eg får fløtta den. motorn e no kommet i bilen, og har modifisert mtec1 fangern, med intercooler framme;) bi najst.

ellers så har no kjærringa kræsja litt med mercedesen, litt bilda:)

meg på lørdagen;) kjørte med 323`en på rallycross banen her på mo;) glatt is jah;)

fredr.jpg

og ett lite film klipp, veeldig dårlig da

http://s150.photobucket.com/albums/s85/Burnoutc/film/?action=view&current=skimmy.flv

også mercedsen:)

her for, skjermen, fangern, knakk festan på løkta, også bøyde plata som er bakomfangern og står fast i vangen liksom,

PIC_0053-2.jpg

PIC_0054-3.jpg

PIC_0055-1.jpg

PIC_0060-1.jpg

idag fikk eg retta opp, å sparkla skjermen i hu å hast, fangern plasta eg bære i hopen, så den ikke heng å dengel sånn, festan e røken så får ikke festa den på siden, må bare finne tak i en ny en, helst brukt så ikke blir så dyr:P

PIC_0062-1.jpg

PIC_0063.jpg

PIC_0065-1.jpg

nye ting som blir bestilt.

1.jpg

38ac_1.JPG

og nye speil deksel, da ho har tatt eine speile i bynnelsen av vintern

w210sidemire-unp.jpg

GUTTA, ALDRI LÅN BORT BILEN TIL JENTE SOM NETTOP HAR KJØRT OPP!

i tilleg til dette, har hun også bongla inn bakskjermen på den svarte bmw`en miN!!

Skrevet

flere bilder fra iskjøringa:) jekla morsomt! gleder meg til neste helg, da er d kjøring igjen:D er 2 gang i mnd. ganske genialt

iskjring120108099.jpg

her har eg akkurat snurra rundt, så eg vart så sint:P ho som satt på satt bære å flira:P

iskjring120108167.jpg

Skrevet

Veldig morro med Iskjøring ja.

Men hva med å lære dama å kjøre da? Kræsja et speil og fronten? Blir dyrt det. Eventuelt få hu til å kjøre/drifte på isbanen. Så hun vet hva hun kan gjøre om hun skulle få sleng på bilen, alle hjula bare sklir, etc :wink:

Lite lyn kurs

Skrevet

Lærer vel mest sannsynlig av feilene da.

Dama, går siste året på Kjøretøy, bilmekaniker=) Så det blir knall. Lærer seg vel å kjøre bil hun og.

Er med meg ut å sladder hele tiden, så det syns hun er morro da.

Skrevet

hehe, må ikke tro at hun klarer å kjøre bil forde om hun sitter på deg å synest d er gøy, :P d klarer værtfal ikke mi tøtta, ho kjør bilcross, og har søtte på meg på ACR, og heiletia når eg e å sladd me biln, men ho klar det ikke uansett:P håplaus:P

• 2 weeks later...
Skrevet

ja i mårra bi det snødrifting på rallycross banen, har så dårlig kasse på 323`en at jeg har lånt bilen til opasb her på forumet:p bi artig!;)

• 2 weeks later...
Skrevet

vært på fløttefot i dag... bilda! har fått kjøpt tilbake di gammle 15" vw felgene mine. syns dem passer bra på denne bilen. ellers så fær no nåkka klistermerka, skal ha noen nye på,

06022008048.jpg

06022008049.jpg

06022008050.jpg

06022008051.jpg

no har eg fått en varm plass å skru, så no bi det full guffe! så lenge eg får låv av kvinnfolke da:)

legg igjen kommentarer folkens! eller er dette prosjekte helt uintrisangt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...