Johnsen Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Så på bildene at det lignet på noe som Mo i Rana! Morro at det også her er noen som gjør noe så seriøst og orntlig!
Skimmy Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 har vurdert å bredde den likkens som JAL_535i. har tenkt på det lenge. men ikke hatt råd. får se om det blir til vinteren ja er fra mo i rana:) ja er for få som driver på med bmw prosjekter her:( i dag har eg fådd lakkert innvending, vart svart. og buret blir aluminiums farge, samme farge som trøkkrøran.
SondreLM Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Ser bra ut, respekt. Men du er ikke seriøs med den alu-vingen vel?
E30_Dale Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 Du har peiling ja. Kjekt å sjå at nåken e så engasjert og ivrig. Barra synd du kjøpe opp alle E30 det e å finna (mindre E30'ar te meg) . MEN SOM SAGT DU KAN DINE TING OG FLOTTE BLIR DE!!! KJØR PÅ!!!
Skimmy Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 opasb, du skulle sent melding da. sondrelm, jo er seriøs med den. syntes faktisk den passa litt.. men får se når eg får biln ut å får se biln i heilhet om eg lik det eller ikke:P e30_dale, takk for den du:) ja å flere e30`er blir det. skal selge mercedesen min no å kjøp meg en til e30, bare en touring da:)
Skimmy Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 i dag har eg fått montert på dekalan også mala den innvendig skal begynne med feste til batterie i morgen, og feste til andre stolen
Johnsen Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Stilig assa! E d nå liv i gatebilmiljøet der oppe da?
Skimmy Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 tja, det e no litt miljø. bi no bedre å bedre
Johnsen Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 Bra! Og bedre ska det bi når eg kommer oppoverigjen!
Skimmy Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 må oppdatere litt, turbomotoren er tatt ut:( da det var endel småfeil med den. fikk den ikke til å gå skikkelig, så nå holder jeg på å sette sammen en 2.5 sugemotor som jeg skal bruke i sommer:( bilder kommer
Johnsen Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Hmm... Men 2.5 trimma sugemotor kan jo bli bra da! ka som streika med turbon? Korsn motor var det?
Skimmy Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 nei blir en nesten orginal motor, chip og effektanlegg og åpent filter, så den blir nokk 0.5hk meir enn orginalt? var olje lekkasjer på turbo motoren, og masse småting, fikk den rett å slett ikke til å gå sjikkeli. så bi grum bygging på den motoren nå. er jo bare en og en halv månde til det er kjøring på ACR, så må ha biln klar til da.
Bmweee Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 hm..vi har fått en utlending i bilparken her nede på vestlandet.. En 97 mod 320i med mye styling og klistermerker med ranagatebil på.. Ble kjøpt i fjor en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå