Skimmy Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 har fått gjort litt i dag og med god hjelp litjtøtta fått montert stempel, å veiv å sånt i porten:) invendig i min bil fått skifta dempera å fjære på SX`n, skal å bestile 8stk 205-55-15 toyo gateslicks nytt prosjekt, denne blir til salgs når vi er ferdig med den
Skimmy Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 må vell oppdater hær, sjøl om d ikke e så alt for mange som følger med, har vært jævli plaga med bilen, satt oppi en 325 motor i begynnelsen av mai, men fikk ikke liv i den, verken gnist eller bensin, dysen åpna ikke, så eg heiv den ut, tok en gammel 320 motor å trimma på, å i dag fikk eg gjort siste rest å testa den, satan så kvass den va. skal kjøre på ACR i helga, så skal legge ut bilder å film!! litt bilder, legg merke til den andre E30`n min i bakgrunden:p hehe
Johnsen Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Du slengt oppi en 320motor og trimma den? Hvor mye fikk du henta ut da? Og ka gjor du? Har en 86-modell 320i som står på hurtigruta på tur opp t mo no i skrivende stund. Skal lage banebil av. Tips for å få greit med effekt ut av disse motorene? Og joda, vi følger med!
speedtouch Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 fint prosjekt, men hadde vert fint om jeg kunne lest tråden uten og lære meg nordlandsk først. Er jo toss alt for at andre skal få lese tråden din du lager den?
Skimmy Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 sorry for det, jeg skriver på ett lokalt forum, og da skriver jeg på nordnorsk, også kopierer jeg inn her. beklager det Bilen er til salgs nå, motoren fungerer ikke som den skal, kan være toppakning som ikke er bra. vist noen er intrisert ta kontakt
Johnsen Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Er det noe gamp i den motoren da? Hva er gjort? Hvilken motor er det?
Skimmy Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 veit ikke om d e mye, har ikke fått testa nå særlig, fikk kjørt 1 km så for toppakninga, det e en 2.5 motor med 320 lednigsnett, har også turbokitt til motorn som e bære å peis på.
Johnsen Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Hmm... Turbosett som også passer til 320? Mye skal du har for det om du ikke skal bruke det?
Skimmy Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 ja turbokitte e til E30 m20 blokka:p trur eg ska selg heilebilen komplatt..
Skimmy Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 da har eg kjøpt ny banebil, bi godt å kom bort fra bmwen! haha det hær e da en Opel Calibra 2.0 16v motoren er chippet, kvasserekam, eksos, og åpent luftfilter, ca 170-180hk servo er fjernet da d stjeler hester i understellet er det bilstein dempere og coilovers, Ferrodo bremsklosser. invendig er det Fia godkjent bur, 2 bøttestoler og 4punktseler bilen er en godkjent løpsbil, har blitt brukt i nasjonal klassen. kjører rundt ACR på 1.48 bare 2 sekunder tregere enn 1 800hk nissan skyline som er bygd for spor kjøring. bytte av bærebru og drivaksel, da denne knakk da denne bilen har kjørt ca 2000 runder rundt ACR på curbs
JoCCe Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Steike, æ har sott hær å læst tråen din nu i en times tid å glist å studert bildan Beundra pågangs mote ditt, minn mæ om mæ sjøl i varmekjeldress ute å skru m iskalde fingra Men du har nu fortsatt nåkka bimmer ætter at du fikk dæ calibra?
Skimmy Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 hehe, takk for den! joda har masse bimmer igjen, er usekker på om jeg skal selge denne, har jo ikke behov for det, bare litt plassmangel. har bilene ståanes rundt om kring her i byen, så er litt tungvindt.. tror 320`n blir ribba helt ned, å bygd skikkelig. kanskje med m5 motor eller noe slikt.. i kveld skal jeg ut med calibraen, første prøvetur. gleder meg sinnsykt
Slaesj Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Ja jeg skjønner ikke hvor du henter motet ditt gutt! Hadde det vært meg hadde det ikke vært noe bil igjen Jeg blir som regel ganske sur når ting ikke fungerer vet du! Hehe ! Men det er synd at etter så mye penger og tid du har brukt på denne bilen at du bare gir opp.. Men men.. Neste vinter skal du få hjelpe meg med turbo bygg på min! Skal begynne å handle inn alt jeg trenger i sommer. 192hk er ikke noe å kjøre på bane med har jeg funnet ut
Skimmy Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 hehe takk for den! veit ikke om jeg gir opp. må bare ha en pause, er litt lei av å bruke penger å tid på den bilen. men motet kommer igjen skal du se! tja, bygge turbo skal vell gå greit;) ja så det på acr forje helg at 192hk vart litt lite. men med masse sats så går det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå