Rune B. Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har en m30b34 og en m106 som jeg lurer på å bruke i en banerigget e28. Men jeg er litt bekymret for hvordan M106 fungerer på bane. Det blir selvsagt manuell kasse. Jeg har såvidt prøvd den i bilen, men da var toppakningen gåen slik at jeg ikke fikk noe godt inntrykk av hvordan den egentlig var. Bare at det virket som om det tok evigheter å bygge opp turbotrykk i maskinen. Derfor hadde det vært flott med litt inntrykk fra flere kanter. Mvh Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Med original ladetrykk vil du ikke få trykk før på rundt 3000 r/min, men med høyere trykk vil turboen begynne lade på rundt 2200 r/min. Har du enda fler oppgraderinger skal det være mulig å få turboen til å starte å lade v/ rundt 1800 r/min. Bruker du diffen fra 745 på 2.93 vil du ha merkbart turbolag i bilen, men skal du ha manuell kasse er ikke dette noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå