wheelman Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 selger nå prosjektet mitt som de fleste kanskje har fulgt med på i tråden min her inne. Selger den da jeg har hatt inbrudd i den tre ganger på en uke, og er sykt lei hele bilen! vil ha no nytt! bilen er en 92 320 coupe diamantsvart skyggelakkering over til fantasy blue, med grønn perlemor. rustfri og dønn strøken. er innstalert DEFA alarm, ironisk nok. Motor gått 240k ca Slik bilen står nå så er den uten mlister, frontlykter,tåkelys, førerstol, baksete og ratt. og noen kosmetiske skader. som hull i dørlås på begge sider og riper på døren. E46look bakfanger, øyelokk oppe og nede og orginalt gitter til fremme følger med. alt lakkert i bilens farger. vet ikke hva noen vil gi, så kom med noen bud. Bilen KAN selges i den stand den var i før inbruddet, se da bildene under, men da må jeg ha forhåndsbetaling av kjøper, og levere bilen inn på verskted for og få rettet opp i alt som mangler. Da vil bilen bilen være lik som på bildene, men mangle ratt og seter. dette kan lett skaffes da mange selger skinninteriør brukt:) skal dette være av interesse så må jeg MINST ha 30000 (40000 viss de samme felgene skal følge med) Blir den ikke solgt så plukker jeg det som er, og vraker resten. Men det vil være veldig synd med tanke på alle de utallige timene jeg har lagt ned i bilen for og få den så ufattelig strøken og spesiell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 en ting til.... Jeg tar dette TUNGT! så komentarer vedrørende om bilen faller i deres smak eller andre latterlige kommentarer gidder jeg ikke høre. seriøse henvendelser kan også nås på tlf 905 63 63 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Vi kan bytte vi thomas du tar min og så tar jeg din i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 hvordan er stand på panseret? Trenger nytt til min! Og hvis noen vet sånn ca hva det koster å lakkere panseret (i farge diamantsvart) så hadde det vært fint med tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Er sykt irriterende det dr...var enn usedvanli fin bil. er veldi interessert i biln, men kan ikkje kjøpe de nesmeste 2 ukene, sorry. holder på me bilsalg selv.... hva var det som ble stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 bytte i cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg er mulig int i bilen slik den står uten felger. kunne vi snakkes på msn eller no? En ting minus for meg er at ejg har noe å sleges først. men har kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg er mulig int i bilen slik den står uten felger. kunne vi snakkes på msn eller no?En ting minus for meg er at ejg har noe å sleges først. men har kjøper. har lagt deg til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 bytte i cab? hva slags stand skal bilen min være i da? hva slags cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 vil tro bilen går for rundt 20 000, slik den er nå. litt evhengi av pris forsikringselskapet skal ha for at jeg kan beholde den... er noen interesert i noe så MÅ jeg vite det INNEN mandag. ellers går den på dynga. kan ikke ha den stående slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 sviver bilen osv? alt går som det Skal? er litt Intr bor jo ikke langt unna helder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 jaja bilen sviver som ei klokke. motoren startet alltid på første og bruke ikke olje. har aldri etterfylt på det året jeg har hatt den... er som sagt kosmetiske skader og ting som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 jeg blir nedringt! så venligst les prosjekt tråden min, der står all info om bilen. og om inbuddet, fra side 17 og utover så slipper jeg og forklare alt som er gjort, og HVA som mangler... og noe som latterlig som om jeg kan selge felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg blir nedringt!så venligst les prosjekt tråden min, der står all info om bilen. og om inbuddet, fra side 17 og utover så slipper jeg og forklare alt som er gjort, og HVA som mangler... og noe som latterlig som om jeg kan selge felgene mye for motor med lednings nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 du kan kjøpe hele bilen, jeg skal ikke bruke så mye som ett minutt mer på denne bilen med og demontere no deler. bilen er solgt for 20k viss det ikke kommer noen høyere bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg