Rabbit Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Dette er et restaurenings objekt, men bilen skal være hel.Den har stått i carport og garasje siste 10 årene. Motor er demontert, men alle delene skal være der, også endel nytt. Ny sjerm og front, og ny topp.. Det er en meget tøff og sjelden bil om den settes i stand.. Aner ikke hva denne er verd, men kom med bud, så blir vi sikkert enige. Planen var å sette den i stand selv, men har ikke noe sted å ha den, så håper noen andre kan få nytte av den.. Bilen står i østfold. christianbe@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Drit tøff Hvordan er tilstanden på motor og karosseri? Du har vel en viss prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det er litt rust på den, og jeg vet ikke helt hvor mye for den har stått hos broren min siden 94 eller noe.. men er nok bra om man kan sveise Motoren tok han ut, så den er i deler, men den gikk når jeg hadde den, og før den ble plukket ut. Jeg hadde et uhell og derfor er frontplata, ene skjermen og panseret byttet. Bilen gikk etter det, men ble stående i carport, og i garasje i de senere år, og jeg har ikke sett noe særlig på den egentlig. Kan prøve å få tatt en nøyere titt, men har brukket ryggen, så er litt vanslig med rustinspeksjon akkurat nå.. Bud over 5000,-? Vet ikke helt stand selv, og vanskelig å anslå verdien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 beklager offtopic, skal ikke ha bilen men bare liten vurdering av pris. den er nok verdt mer enn 5000 ja. en slik bil er det veldig få igjen av. og hvis det bare er å sveise littegrann og sette i motor så er ikke det ille. ikke selg den for mindre i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det er nok litt sveising og litt jobb, men er som du sier, ikke mange av denne.. Tenkte bare se om det var noe interesse først, evt må jeg jo finne et sted å sette den. Bare hyggelig med vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 uansett så er 5000 ikke dyrt for denna. den er jo sjelden selv i sedan utgave. så en touring er ennå mer sjelden. treffer du rette fyren er han sikkert villig til å gi mer! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Nei, 5000,- er ikke mye for denne, hvis den ikke er helt opprustet. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 Tenkte la den ligge litt, se om jeg får noen bud.. Har ikke så veldig lyst til å selge den, men får se om jeg får noe bud, eller om jeg må leie meg en garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 Ingen som har lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2007 Har bud på 3000,- som jeg syns er litt lite.. Broen min har betalt rustsveising for 6000,- og jeg håper noen ser potensiale i denne bilen. og ønsker sette den istand, og ikke bare bruke den som delebil.. Vet ikke hvor mange toruinger det finnes i landet, men dette er en meget sjelden bil.. Touringen er så vidt jeg vet en dyrere utgave også, så denne har potensiale.. Også siste året med de kule runde baklyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Må ikke finne på å selge denne under 5 lapper, da blir jeg nødt til å kjøpe den selv om jeg har alt for mange biler fra før av... Dette er en virkelig klassiker, og 5 lapper er billig for den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Dette er en veteranbil. veteranbiler selges må man nesten ikke selge under 20000 så sant ikke bilen er fullstendig nedrusta. det er en gyllen regel. og en så skjelden vare som dette er, så må du ikke finne på og selge den for 5000 kr. det er nesten en skam. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Takk for svar Jeg har ikke lyst til å selge den, men har desverre ingen plass å ha den.. og det virker jo ikke som om det er noe interesse for den heller, så da er det ikke så lett.. Vet dette er en meeget sjelden bil, og den blir også veldig tøff om den blir satt istand.. Leter etter et sted å ha den, så kommer nok til å beholde den om jeg finner et sted å sette den, hvis jeg ikke får et fornuftig bud.. Det er tross alt bedre åå selge den billig, enn å la den bare stå å ruste opp.. Jobber med en løsning Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei igjen... Mailet litt med Håkon her om dagen... Det budet jeg har lagt inn står jeg ved... i og med jeg ikke har sett bilen og faktisk har bittelitt peil på bmw veteran biler så er ikke det et ugunstig tilbud...dette er faktisk ikke en VELDIG skjelden bil i mine omkretser og langt mindere populær enn sedan utgaven... Men jeg trenger ikke denne da jeg har mer enn nok av mer skjeldne bmwer å ta vare på. Budet mitt var/er ment at da blir bilen om den er noe å sette istand tatt vare på i den rette ånden over tid eller solgt videre til andre... elller den havner som donorbil for andre oppegående biler som trenger det. Men som sagt jeg har ikke sett bilen og vet faktisk ikke hva dette er. Si ifra om du er intr. ellers legger jeg dette på hylla. Jeg skal ikke stå i veien for at andre kjøper den og det er faktisk du som bestemmer om du skal selge eller ikke og til hvem osv. Lykke til... Du har nr mitt. Mvh Marianne/ muska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabbit Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 Joda, budet ditt er notert det.. men jeg håper fremdeles å få litt mer Mulig den ikke er veldig sjelden, men når jeg hadde den på veien i 92, så var det ikke mange slike jeg så, og jeg kan ikke huske å ha sett en eneste en siste 10 årene, så vanlig er den hvertfall ikke.. Penger er ikke noe problem, men har ikke lyst til å gi den bort.. hadde jeg hatt en garasje til den, hadde jeg heller satt den der.. Skal gi deg beskjed om jeg ikke finner noen lagringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg